کد خبر: 411963
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۳۹:۴۷
| |

واکسن کرونا در ایران ساخته می‌شود؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 24 گروه برای ساخت واکسن کرونا در ایران فعالیت می‌کنند، گفت: یک خانواده ایرانی از آمریکا به ایران آمدند و دارند در این زمینه فعالیت می کنند.

واکسن کرونا در ایران ساخته می‌شود؟
کد خبر: 411963
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۳۹:۴۷

اعتمادآنلاین| علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه کارگروه ارزیابی فرصت‌های مدیریت کرونا، گفت: ما باید بسته سلامت را دنبال کنیم، الان 8000 نفر فوتی داریم که دائم به آن می‌پردازیم، این موضوع هم مانند سقوط یک هواپیما است که وقتی می افتد خیلی مهم است اما 18 هزار نفر سالیانه در حوادث رانندگی کشته می‌شوند، مهم نیست.

وی ادامه‌داد: این اشتباه رسانه ای است ما الان نباید در کرونا گیر کنیم ما باید در سلامت گیر کنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رسانه‌ها بیشتر تماشاچی شده اند، رسانه موثر مطالبه می‌کند، آیا ما نباید در موضوعاتی که بیماری های زمینه ای در بیماری کرونا هستند پیگیر باشیم، بطور مثال فشار خون یا بیماری‌های قلبی؟

آقا محمدی تاکید کرد: ما باید بسته سلامت تعریف کنیم، مطمئن باشید هر روز می‌توان در مورد یک موضوع سلامت در رسانه‌ها صحبت کرد. کرونا را وسیله ای کنیم که مردم بیشتر به سلامت توجه کنند، ما غیر از کرونا، آنفولانزا را در پیش داریم.

وی تاکید کرد: در زمان جنگ خانه های بهداشت راه اندازی شد که الان هم در مسأله کرونا همین خانه ها فعال بودند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر تشویق و حمایت از اصحاب بهداشت کشور، گفت: اصحاب شغل بهداشت محرم مردم هستند؛ چرا سریالی برای پزشکان و پرستاران کار نمی‌شود؟

وی بیان داشت: 24 گروه از 6 طریق در حال تلاش برای ساخت واکسن در ایران هستند؛ یک خانواده ایرانی از آمریکا به ایران آمدند و دارند در این زمینه فعالیت می کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها