کد خبر: 404888
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۰:۴۴
| |

اهدای خون تهرانی‌ها در اولین شب قدر 30درصد نسبت به گذشته کاهش یافت

مدیرکل انتقال خون استان تهران از کاهش 30 درصدی مشارکت مردم برای اهدای خون در اولین شب قدر سال جاری نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.

اهدای خون تهرانی‌ها در اولین شب قدر 30درصد نسبت به گذشته کاهش یافت
کد خبر: 404888
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۰:۴۴

اعتمادآنلاین| محمدرضا مهدی زاده گفت: در شب نوزدهم ماه رمضان، 848 نفر از شهروندان نوعدوست و مسئولیت پذیر به مراکز اهدای خون در سطح استان تهران مراجعه کردند که 658 نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با تشریح آمار اهداکنندگان خون در اولین شب قدر سال 99 بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف اظهارکرد: 317 نفر از اهداکنندگان در دسته اهداکنندگان مستمر بودند که سالی حداقل دو بار به مراکز اهدای خون می‌آیند و 215 نفر هم در دسته اهداکنندگان با سابقه بودند که در سال‌های گذشته، سابقه مشارکت در این کار انسانی را داشته‌اند.

مهدی زاده ادامه داد: 126 اهداکننده در اولین شب قدر امسال برای اولین بار به جمع اهداکنندگان خون پیوسته‌اند که امیدواریم در آینده و با همراهی مستمر، شاهد حضور یک نسل جدید در مسیر نجات بیماران نیازمند به خون باشیم.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، مدیرکل انتقال خون استان تهران در پایان ضمن دعوت از مردم به مشارکت بیشتر در این امر انسانی و نجات‌بخش گفت: ذخایر خونی ما برای تامین نیازهای بیماران در شرایط بحرانی نیست اما به خاطر نیاز روزانه بیماران در بیش از 160 مرکز درمانی و بیمارستان سطح استان تهران، چشم انتظار حضور و مشارکت بیشتر مردم مهربان و ایثارگر تهرانی در مراکز اهدای خون هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها