کد خبر: 397906
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۷:۴۶
| |

ورزش آنلاین جانبازان نخاعی، ویژه جانبازان

سید مستجاد حسینی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فیلم‌های آموزشی ورزشی به صورت صوت و تصویر در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی برای جانبازان نخاعی بارگذاری شده تا بتوانند به راحتی تمرینات ورزشی را در منزل انجام دهند و به زودی محتوای این فیلم‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار نیز منتشر خواهد شد.

ورزش آنلاین جانبازان نخاعی، ویژه جانبازان
کد خبر: 397906
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۷:۴۶

اعتمادآنلاین| سید مستجاد حسینی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد از مدت‌ها قبل به دنبال اجرای طرح ورزش و تمرین درمانی در منزل به صورت آنلاین برای ایثارگران بوده است که با شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه تسریع شد.

وی افزود:‌ به خصوص اینکه محدودیت‌های محیطی نیز به این عزیزان اجازه خروج از منزل و حضور در باشگاه‌های ورزشی را نمی‌دهد و در همین راستا با شیوع ویروس کرونا این طرح از 25 اسفند ماه برای جانبازان نخاعی (ویلچیری) اجرایی شد.


حسینی با اشاره به ضرورت ورزش و علاقه بسیاری از جانبازان به ورزش خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی ورزشی به صورت صوت و تصویر در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی برای جانبازان نخاعی بارگذاری شده تا بتوانند به راحتی تمرینات ورزشی را در منزل انجام دهند و به زودی محتوای این فیلم‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار نیز منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها