کد خبر: 384458
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۶:۳۳:۱۸
| |

درخواست یک عضو شورای عالی استان‌ها از دستگاه‌های نظارتی

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: درخواست ما این است که دستگاه‌های نظارتی و وزارت کشور به تخلفات شورای عالی استان‌ها ورود پیدا کنند.

درخواست یک عضو شورای عالی استان‌ها از دستگاه‌های نظارتی
کد خبر: 384458
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۶:۳۳:۱۸

اعتمادآنلاین| کامبخش مباشر امینی نماینده مردم استان گیلان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: وزارت کشور نامه‌ای را به شورای عالی استان‌ها نوشته و درخواست کرده است که انتخابات شورای عالی استان‌ها به تعویق بیفتد، ولی این اتفاق صورت نگرفت.

او یادآور شد: در جلسه هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها که دو ماه پیش برگزار شده بود، نمایندگان استان خوزستان حضور نداشتند و نماینده سلب عضویت شده استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن جلسه حضور داشت و این نشان از بی‌قانونی در برگزاری انتخابات هیأت رئیسه است.

او تأکید کرد: متأسفانه نامه‌های وزارت کشور و سازمان بازرسی به اطلاع اعضای شورای عالی استان‌ها نرسیده است و این نیز یک اقدام غیرقانونی دیگر از سوی دبیرخانه شواری عالی استان‌ها است.

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: انتظار ما از وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های نظارتی این است که براساس قانون، به تخلفات صورت گرفته در شورای عالی استان‌ها ورود پیدا کند و ما خواهان آن هستیم که شورای عالی براساس قانون حرکت کند.

او یادآور شد: در حال حاضر براساس مفاد قانونی، صددرصد موافق برگزاری مجدد انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها تا پایان سال هستیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها