کد خبر: 379437
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۷:۵۹
| |

آماده باش شهرداری تهران برای برف روبی

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش کامل شهرداری برای برف روبی گفت: از ساعت 19 شب گذشته که بارش ها آغاز شد کار برف روبی از معابر هم آغاز شد.

آماده باش شهرداری تهران برای برف روبی
کد خبر: 379437
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۷:۵۹

اعتمادآنلاین| اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص اقدامات شهرداری تهران برای برف روبی و پاکسازی معابر و خیابان‌ها گفت: سازمان هواشناسی از چند روز قبل نسبت به بارش دید برف و باران هشدار هایی داده بود.

وی افزود: متعاقب این هشدارها نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران پیمانکاران برف روبی در آماده باش کامل به سر برده و از همان ساعت 19 روز گذشته که بارش برف آغاز شد نیروهای برف روبی نیز کار خود را آغاز کردند.

عطایی گفت: آنقدر پیش بینی های سازمان هواشناسی شدید بود که آماده باش بزرگتری نسبت به دفعات گذشته به مناطق داده شد و حتی توقع داشتیم برف سنگین تری در معابر بنشیند ولی اینگونه نشد و پاکسازی خوب یانجام گرفت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در کدام مناطق شهر تهران برف بیشتری باریده است گفت: مناطق یک، دو، پنج، بیست و دو و چهار مناطقی بود که بیشترین بارش ها در آن رخ داد.

وی درباره اینکه آیا معبر مسدود شده یا برف گیر شده ای هم داشته ایم یا خیر گفت: به هیچ عنوان معابر مسدود نشده و برف از معابر اصلی و بسیاری از معابر فرعی پاکسازی شده است.

عطایی درباره اقدامات امشب و فردا هم گفت: از آنجا که پیش بینی شده که هوا بسیار سرد شده و همین امر عامل یخبندان خواهد بود تمهیداتی اندیشیده شده تا محلول پاشی انجام گیرد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: به طور کلی شهرداری تهران تا روز دوشنبه هفته آینده در آماده باش کامل به سر خواهد برد و مدیران نیز در آماده باش هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها