کد خبر: 377098
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۲۱:۱۵
| |

نگاهداری، معاون دانشگاه آزاد اسلامی:

مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد ارزیابی و رتبه‌بندی شد

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ارزیابی دقیق مراکز تحقیقاتی دانشگاه و رتبه بندی آنها خبر داد.

مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد ارزیابی و رتبه‌بندی شد
کد خبر: 377098
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۲۱:۱۵

اعتمادآنلاین| بابک نگاهداری، معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست راهبری پژوهشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد اهواز برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان خوزستان و داشتن امکانات لازم در واحدهای دانشگاهی این استان، می‌توان در عرصه جدید با اطمینان بیشتری قدم برداشت.

وی با بیان اینکه ورود به عرصه جدید برای کمال دانشگاه الزامی است،گفت: مراکز تحقیقاتی را به طور دقیق و جدی مورد ارزیابی قرار داده و سپس آنها را رتبه بندی می‌کنیم.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به انتخاب صحیح و درست رویکردها در دانشگاه اشاره کرد و افزود: وظیفه ما در پژوهشگاه، ریل‌گذاری است و با همکاری شما قطار این ریل به حرکت در خواهد آمد.

حجت الاسلام فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این جلسه گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه و رویکرد جدید، شناسایی مشکلات جامعه و تبدیل آن به مساله و در نهایت حل ریشه‌ای آن مشکل است.

وی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نباید فقط به پایان‌نامه تبدیل شوند، اظهار داشت: رسالت اصلی دانشگاه این است که مشکلات موجود در جامعه و صنعت را از طریق دانش و علم پیگیری کنیم و با توجه به قابلیت‌های استان خوزستان، کافی است که فقط بیشتر اراده کنیم و با عزمی راسخ برای رسیدن به هدف مورد نظر حرکت و آن را عملیاتی کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها