کد خبر: 375605
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۴:۴۱
| |

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

خون مطهر شهید سلیمانی و یارانش فتنه‌های استکبار را خنثی کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت که خون مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش سبب خنثی شدن فتنه‌های اخیر دشمنان و استکبار جهانی در کشورهای منطقه و به ویژه ایران و عراق شد.

خون مطهر شهید سلیمانی و یارانش فتنه‌های استکبار را خنثی کرد
کد خبر: 375605
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۴:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ اسماعیل نجار که به همراه خانواده‌اش در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایسنا، گفت: در دورانی که استاندار کرمان بودم رابطه صمیمانه‌ای میان ما و سردار سلیمانی شکل گرفت و من ایشان را به عنوان فردی شجاع و ولایت‌مدار به معنای واقعی کلمه ، عاطفی و مومن و نمونه شناختم. پس از آن نیز ایشان با حضور در کشورهای عراق و سوریه و مبارزه جانانه با داعش و تروریست‌ها نشان داد که شایسته‌ترین عنوان برای دریافت نشان «ذوالفقار» بود که پس از انقلاب اسلامی برای نخستین بار از سوی رهبر معظم انقلاب به ایشان اعطا شد.

وی با بیان اینکه عزتی که حاج قاسم سلیمانی دارد عزتی است که خدا به او داده، گفت: ببنید که این چند روز در عراق و خوزستان ، خراسان رضوی، تهران و دیگر شهرها مردم چگونه سوگ‌وار سردار محبوب و عزیز خود بوده است به گونه‌ای که مورد مشابهی از چنین سوگواری برای یک سردار را نمی‌توان به یاد آورد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه با تاکید بر اینکه هدف سردار قاسم سلیمانی، حفظ امنیت و آرامش و آسایش تمام مردم ایران بود، گفت: ایشان همچون خورشیدی بود که نورش همگان را متاثر می‌کرد واز این رو باید بگویم که حاج قاسم سلیمانی مردی متعلق به تمام مردم ایران و حامی مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان بود.

نجار با اشاره به وقایع رخ داده در ایران و بعضی از کشورهای منطقه از جمله عراق اظهار کرد:‌ شیطنت‌های استکبار جهانی در ماه‌های اخیر و پس از ماجرای افزایش قیمت بنزین و نیز فتنه‌های رخ داده در عراق و منطقه، برنامه ریزی استکبار بود و دیدید که چطور خون مطهر این سردار سپهبد والا مقام این فتنه‌ها را خنثی کرده و سبب وحدت بیشتر بین دو کشور ایران و عراق و انسجام و وحدت بیشتر مردم ایران شد. شهید سپهبد سلیمانی حتی با شهادتشان نیز منشاء خیر و برکت شد.

نجار با بیان اینکه آمریکایی‌های تروریسم خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنند پاسخ اقدام وقیحانه و تروریستی خود را دریافت خواهند کرد، گفت: امیدوارم که روح سرباز والا مقام و همرزمان شهیدش از جمله شهید ابومهدی المهندس با شهدای کربلا و اهل بیت (ع) محشور شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها