کد خبر: 346456
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۵:۴۸
| |

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

70 هزار بازنشسته در 6 ماه نخست امسال به سفر رفتند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 70 هزار نفر از بازنشستگان و موظفان تحت پوشش این صندوق با یک نفر همراه در 6 ماهه نخست امسال از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری استفاده کردند.

70 هزار بازنشسته در 6 ماه نخست امسال به سفر رفتند
کد خبر: 346456
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۵:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا زاده غلام افزود: تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری امسال 740 هزار تومان برای دو نفر (یک بازنشسته یا موظف با یک همراه) است، گفت: سال گذشته حدود 140 هزار نفر از بازنشستگان از این سفرها و تسهیلات آن استفاده کردند و پیش بینی ما تا پایان سال 98 نیز همین رقم است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان می توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آب درمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان پذیر است و علاقه مندان از طریق سایت این شرکت ها یا شماره تماس آنها می توانند از چگونگی استفاده از تورهای موجود باخبر شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از 60 درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره کیش است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها