کد خبر: 337159
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۸:۵۰:۵۵
| |

آموزش3 هزار راننده تاکسی شمال تهران با قوانین ترافیکی و شهروندی

معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک سلسله کارگاه های آموزشی را برای 3 هزار و 700 راننده تاکسی با محوریت قوانین راهنمایی ورانندگی وآیین حقوق شهروندی در سطح منطقه یک برگزار کرد.

آموزش3 هزار راننده تاکسی شمال تهران با قوانین ترافیکی و شهروندی
کد خبر: 337159
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۸:۵۰:۵۵

اعتمادآنلاین| محمد خردمند، معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک شهرداری تهران گفت: در سیستم های حمل و نقل عمومی درون شهری، تاکسی وسیله نقلیه ای است که در آن تاکسیرانان بطـور مستقیم با مسافران در ارتباط هستند بر همین اساس رفتار مناسب، عالمانه و آگاهانه تاکسیرانان همراه با حفظ حقوق شهروندی مسافر می تواند در ارتقای سطح ایمنی و خدمات رسانی به شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، رانندگان تاکسی در سطح منطقه با محوریت حقوق شهروندی ورعایت قوانین ومقررات وایمنی ،اخلاق حرفه ای، ارتباطات،کنترل خشم و... بصورت تئوری تحت آموزش قرار می گیرند.

خردمند افزود : این کارگاه آموزشی با مشارکت دانشگاه علمی وکاربردی حمل ونقل وترافیک وگروه مشاوره پیشگامان با هدف با لا بردن سطح اطلاعات رانندگان و افزایش کارائی وایجاد فضای آرام وایمن به صورت هفتگی با حضور حداقل 30 نفر از رانندگان برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه یک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها