کد خبر: 316325
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۷:۰۳:۴۰
| |

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور:

مشارکت زنان در امر سلامت بسیار موثر است

حسینعلی شهریاری، دبیر مجمع خیرین سلامت کشور اظهارکرد: متاسفانه ظرفیت‌های بانوان در این مجمع مغفول مانده بود در حالی‌که مشارکت‌ بانوان در امر سلامت بسیار موثر است.

مشارکت زنان در امر سلامت بسیار موثر است
کد خبر: 316325
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۷:۰۳:۴۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی شهریاری، دبیر مجمع خیرین سلامت کشور در ششمین همایش مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور مسئولان استانی و کشوری و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در تبریز برگزار شد، با اشاره به اهداف و چشم انداز این مجمع گفت: سازماندهی، تقویت و توسعه فعالیت‌های خیریه در ارتباط با بهداشت و درمان، نیازسنجی و تعیین اولویت‌های بخشی سلامت و درمان و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌های ذیربط در امر بهداشت و درمان، تلاش و تبلیغ در جهت جذب و حمایت کمک‌های مردمی از جمله اهداف و چشم انداز مجمع خیرین سلامت استان است.

وی همچنین رفع نیازهای بهداشتی و درمانی افراد در حد مقدور، ارائه مشاوره به افراد و خیرین در جهت سرمایه‌گذاری بهینه آنان در بخش درمان و تقدیر و حمایت از برنامه‌های خیرین در زمینه بهداشت و درمان را از دیگر اهداف این مجمع عنوان کرد.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور با بیان این‌که هیچ کاری بالاتر از کار خیر در سلامت نیست،گفت: باید روستاهای دورافتاده نیز به خیران معرفی شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور وضعیت معیشتی برخی مناسب نیست و توان تامین هزینه‌های درمانی را ندارند. از این رو اگر خیرین کمک نکنند آسیب‌های جدی به این حوزه وارد می‌شود.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشوردر پایان گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های بزرگی بود که در زمینه بهداشت و درمان و کاهش هزینه‌ها در بیمارستان‌های دولتی انجام گرفت. دولت نیز مصمم است که طرح را به طور کامل اجرا کند و مجلس نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها