کد خبر: 311874
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۷:۰۰
| |

مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) خبر داد:

برخورد قطار با موتور سیکلت در شاهرود

فرشاد زادخور، مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) با اشاره به اینکه بی‌احتیاطی موتورسوار و عدم توجه به اخطار ماموران راه آهن در شاهرود حادثه‌ساز شد، گفت: دو راکب موتور در برخورد با قطار مسافری جان باختند.

برخورد قطار با موتور سیکلت در شاهرود
کد خبر: 311874
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرشاد زادخور، مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) ضمن تائید حادثه برخورد قطار با موتورسیکلت در شاهرود، بیان کرد: شامگاه سه شنبه یک راکب موتور برقی به همراه یک سرنشین در محدوده شهرک نوین در راه‌بند جاده و ریل قطار دچار حادثه شد و هر دو نفر راکب موتور در دم جان باختند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت وقتی به تقاطع قطار می‌رسد که میله‌های راه بند پایین بوده و هشدار برای تردد قطار را مشاهده می‌کند، اصرار به عبور با وجود میله‌های مسدود کننده راه می کند متأسفانه موجب تصادف او با قطار می‌شود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) بیان کرد: راکبان موتورسیکلت به هوای عبور از ریل قبل از زمان رسیدن قطار بوده که متأسفانه دچار حادثه و در دم جان می بازد.

برخورد قطار با موتور سیکلت در شاهرود

زادخور با بیان اینکه این افراد میله‌ها و هشدارهای لازم برای تردد قطار را متأسفانه نادیده گرفته‌اند، گفت: راه آهن شمالشرق (1) با 541 کیلومتر وسعت جغرافیایی، پس از هرمزگان از طولانی‌ترین خطوط ریلی کشور برخوردار است.

وی با یادآوری اینکه یک هزار و 82 کیلومتر خطوط ریلی راه آهن شمال شرق (1) به صورت دو خطه است، افزود: یکی از تأکیدات راه آهن همیشه در تقاطع‌های جاده و ریل حفظ امنیت مردم بوده و در این راستا نیز تلاش و تمهیدات لازم را صورت داده است اما بعضاً بی توجهی به اقدامات ایمنی منجر به حوادثی این چنین می‌شود.

برخورد قطار با موتور سیکلت در شاهرود

راه آهن شمالشرق (1) تمهیدات لازم همچون ایجاد زیرگذر برای عبور ایمن وسایل نقلیه را در منطقه تقاطع ریل و خصوصاً جاده شهرک نوین شاهرود اتخاذ کرده اما عدم تملک زمین‌های اطراف این زیرگذر از سوی فرمانداری شاهرود موجب شده هنوز این طرح اجرایی نشود و مردم مجبور شوند از روی ریل عبور کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها