کد خبر: 310952
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

نظری در تذکر پیش از دستور مطرح کرد؛

هزینه ایاب و ذهاب 400 هزار تومانی در فیش حقوقی مدیران شهرداری

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از مدیران شهرداری خودرو سازمانی در اختیار دارند گفت: این افراد علاوه بر این 400 هزار تومان هم هزینه ایاب و ذهاب ماهانه دریافت می‌کنند.

هزینه ایاب و ذهاب 400 هزار تومانی در فیش حقوقی مدیران شهرداری
کد خبر: 310952
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری، عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران ایراد کرد، با اشاره به فیش حقوقی مدیران شهرداری و وسایل نقلیه‌ای که در اختیار آن‌ها است نسبت به اختصاص هزینه ایاب و ذهاب در فیش حقوقی آن‌ها تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از مدیران شهرداری علاوه بر خودرو‌هایی که در اختیار دارند هزینه بنزین و سایر مخارج مصرفی خودرو را دریافت می‌کنند، اظهار کرد: این افراد علاوه بر این 400 هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌کنند که این دریافتی قابل قبول نیست.

با تاکید بر اینکه شهرداری در بحران مالی قرار دارد گفت: بر این اساس نیاز به بازنگری جدی در پرداخت این مبلغ احساس می‌شود.

وی افزود: شهرداری باید به کارمندان عادی و بدنه کارشناسی شهرداری توجه بیشتری کند و هزینه‌های مازاد و غیر ضروری مدیران را کاهش دهد.


عضو شورای شهر تهران افزود: افزایش توان کارشناسی شورا موجب رسد بیشتر و دقیق‌تر اینگونه اتفاقات نادرست می‌شود.

نظری در ادامه تذکری دیگر مطرح کرد و با اشاره به ایام هفته محیط زیست گفت: متاسفانه برخی از خبر‌ها از احتمال تولید خودرو‌های سواری دیزلی حکایت دارند.

وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو از 1 دهه پیش مطالعاتی روی موتور دیزلی انجام داده و به دنبال توسعه آن‌ها است، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد شاهد افزایش آلودگی هوا در تهران خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران افزود: البته فناوری روز دنیا و استاندارد‌های اروپا خودرو‌های دیزلی کم آلاینده تولید می‌کند و این اتفاق عجیبی نیست.

نظری افزود: باید به این نکته توجه کنیم که آن فناوری در اختیار ما نیست و دوم اینکه کشور‌هایی که دارای چنین فناوری هستند خود به دنبال تغییر خط تولید و روی آوردن به سمت خودرو‌های برقی هستند و این که ما مسیر آزموده را دوباره بیازماییم منطق زیادی ندارد و لذا نه تنها باید از تولید چنین خودرو‌هایی جلوگیری شود بلکه خودرو‌های سنگین دیزلی هم باید از چرخه تردد خارج شوند.

وی در ادامه نسبت به اجرای حکم 1 سال حبس یکی از اعضای شورای شهر شیراز ابراز تاسف کرد و از شورای عالی استان‌ها خواستار ورود به این موضوع شد تا هرگونه شائبه در خصوص این حکم به اعتماد مردم آسیب نرساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها