بله گرفتن از معشوقه حین آدم ربایی

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ از دستگیری فرد آدم ربایی خبر داد که به همراه دو تن از دوستانش اقدام به ربایش معشوقه خود کرده است.

بله گرفتن از معشوقه حین آدم ربایی
کد خبر: 289396
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۵:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ از دستگیری فرد آدم ربایی خبر داد که به همراه دو تن از دوستانش اقدام به ربایش معشوقه خود کرده است.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ در تشریح خبر گفت: در تاریخ 98/1/29 خانمی 28 ساله با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران اعلام می دارد روز گذشته توسط شخصی بنام پیمان و دو نفر دیگر از همدستانش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است لذا پرونده جهت رسیدگی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

اظهارت شاکیه: شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: در ساعت 23:30 مورخه 98/1/29 هنگام بازگشت از محل کار خود به منزل واقع در شهرک گلستان وقتی وارد آپارتمان شدم ناگهان چند نفر از پشت سر دهان، دست و پایم را گرفته و مرا به داخل خودوری انداخته که با توجه به مقاومت در حین انتقال سرم نیز به جدول خیابان برخورد و دچار مصدومیت شدم، پس از طی مسافتی متوجه شدم یکی از افراد رباینده پیمان خواستگار قبلی‌ام است که با رسیدن به مقصد که منزل پدریش بود اعلام داشت باید با من ازدواج کنی و از آنجایی که جواب رد از من شنیده بود این موضوع در وی باعث کینه شده بود که مرا تهدید به مرگ و اسیدپاشی کرد و گفت "یا مال منی یا مال خاکی" لذا برای اینکه از دستشان رهایی پیدا کنم مجبور به دادن وعده ازدواج به او شدم و او را قانع کردم و نهایتاً پس از چند ساعت مرا رها کردند.

پس از اظهارات شاکیه، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک خودروی پژو 405 اقدام به ربایش شاکیه کرده اند، لذا با اقدامات پلیسی مالک خودرو به هویت داود . م 55 ساله شناسایی شد، با حضور مالک خودرو در اداره یازدهم پلیس آگاهی وی به کارآگاهان اعلام داشت خودرو اش بیشتر اوقات از جمله در روز حادثه در اختیار پسرش بنام بهروز بوده است. بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران در مورخه 98/2/7 مخفیگاه آنان در محدوده شهریار را شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر سه متهم را دستگیر و به اداره یازدهم منتقل نمودند.

در تحقیقات بعمل آمده هر سه متهم به ربایش شاکیه اعتراف نمودند و پیمان به کارآگاهان اعلام داشت حدوداً چند سال است خواستگار شاکیه هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی متوجه شدم وی دیگر هیچ علاقه‌ای به من ندارد و قرار است با کس دیگری ازدواج کند که این موضوع باعث شد تا به اتفاق دو نفر از دوستانم اقدام به ربایش وی کنم و با تهدید او را قانع کنم تا با من ازدواج کند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربایش شاکیه و ایراد ضرب و جرح به وی متهمین با صدور قرار قانونی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها