رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:

شهروندان باید تا 6 ماه آینده برای مقابله با بحران آموزش ببینند

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر افزایش میزان آمادگی، آموزش و اجرای طرح های مدیریت بحران مناطق تاکید کرد و گفت: تا 6 ماه آینده، شهروندان در مناطق مختلف تهران، باید آموزش های لازم در زمان بحران را ببینند تا بدانند که در زمان حوادث احتمالی چه اقداماتی در اولویت قرار دارد.

شهروندان باید تا 6 ماه آینده برای مقابله با بحران آموزش ببینند
کد خبر: 284879
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا کرمی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جمع دبیران ستاد بحران مناطق 22 گانه شهر تهران با بیان اینکه پایتخت با بحران‌های مختلف چون سیل، زلزله و فرونشست، محاصره شده است افزود: ستادهای مدیریت بحران مناطق باید آمادگی خود را در مواجهه با این بحران‌ها افزایش دهند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه مدیریت بحران باید همیشه هوشیار، بیدار و در صحنه باشد، تصریح کرد: اولویت‌های مناطق باید شناسایی شود و در جهت رفع موانع هرچه سریعتر اقدامات لازم صورت گیرد.

کرمی در ادامه با اشاره به جایگاه آموزش در امر پیشگیری و همچنین، مدیریت بحران، خاطر نشان کرد: تا 6 ماه آینده، شهروندان در مناطق مختلف تهران، باید آموزش های لازم در زمان بحران را ببینند تا بدانند که در زمان حوادث احتمالی چه اقداماتی در اولویت قرار دارد.

در ادامه جلسه، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی عملیات و پدافند غیر عامل گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص کمک‌رسانی، همکاری و ارسال تجهیزات و پشتیبانی از مناطق سیل‌زده ارئه داد.

همچنین در این نشست دبیران ستاد مناطق 22 گانه شهر تهران، چالش‌های موجود در مناطق خود را مطرح کردند و نمایندگان کارگروه‌های آتش نشانی و هلال احمر نیز خلاصه اقدامات صورت گرفته جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده را گزارش دادند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها