کد خبر: 284525
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۵:۲۷:۲۴
| |

سارقین پراید در میاندوآب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در مدت کمتر از 48 ساعت سارقین حرفه‌ای که طی دو روز 11 پراید را سرقت کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سارقین پراید در میاندوآب دستگیر شدند
کد خبر: 284525
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۵:۲۷:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ حسن شیخ نژاد در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران انتظامی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقین انجام دادند.


وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، مأموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، 2 سارق را که یک خانم و یک نفر آقای سابقه دار بودند ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.


سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه در این رابطه علاوه بر 2 نفر سارق یک نفر مالخر هم دستگیر و 11 خودروی سرقتی پراید کشف شد، گفت: با دستور مقام قضائی خودروهای مکشوفه به مالباخته‌ها تحویل شد.

فرماندهی انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد، خودروی خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل سوئیچی، قفل پدال و زنجیر تجهیز کنید و از تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از باز کردن شیشه‌ها و بادگیرها استفاده کنند و هنگام دور شدن از خودرو، سیستم ایمنی آن را فعال کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها