کد خبر: 281355
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۷:۱۳:۰۰
| |

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

خطر انتقال بیماری از طریق فاضلاب در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر بیرون زدن فاضلاب در استان‌های خوزستان و لرستان به وزارت بهداشت نرسیده و خطری از این نظر وجود ندارد.

خطر انتقال بیماری از طریق فاضلاب در مناطق سیل‌زده وجود ندارد
کد خبر: 281355
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۷:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن فرهادی درباره مشکلات احتمالی در زمینه بیرون زدن فاضلاب در مناطق سیل زده گفت: ماموران بهداشت محیط درصورت بروز هر گونه خطر بهداشتی در استان خوزستان آمادگی کامل دارند. اکنون فقط مباحثی درباره کدورت آب مطرح است که همکاران بهداشت محیط در حال کنترل این موضوع هستند.


وی بیان کرد: در زمینه بهداشت محیط در استان خوزستان مشکلی وجود ندارد و شرایط تحت کنترل است و همکاران بهداشت محیط آماده باش کامل هستند.


پیش از ظهر امروز، فرهاد صفدری، مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان درباره بیرون زدگی فاضلاب در اهواز اظهار نگرانی کرده و گفته بود: یکی از نگرانی‌های ما غرقاب شدن خروجی‌های فاضلاب در حاشیه رودخانه کارون در مقطع اهواز و در نتیجه ایجاد فشار معکوس برای بازگشت فاضلاب به شبکه است. تاکنون گزارش‌های نگران کننده‌ای از وضعیت بالازدگی های فاضلاب نداشتیم، اما گروه های بازرسی بهداشت به صورت مستمر در حال پایش هستند؛ بروز این شرایط به بارش باران در روزهای اخیر و طغیان رودخانه کارون بستگی دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها