کد خبر: 275428
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

زمان‌بندی ساعات کار مراکز اهدای خون در ایام نوروز

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه ذخایر خونی در پایتخت در حال حاضر بین 5 تا 6 روز است، گفت: ساعات کاری مراکز اهدای خون در ایام نوروز اعلام کرد.

زمان‌بندی ساعات کار مراکز اهدای خون در ایام نوروز
کد خبر: 275428
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و احتمال بروز حوادث مختلف از جمله تصادفات نیاز به خون بیشتر بوده و به همین جهت از شهروندان دعوت می‌شود که جهت اهدای خون به ویژه در روزهای پایانی سال به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

وی افزود: ذخایر خونی در حال حاضر بین 5 تا 6 روز است و در صورتی که کمتر از 3 روز باشد وضعیت بحرانی، سه تا 5 روز وضعیت خوب، 5 تا 7 روز وضعیت عالی و در صورتی که بین 7 تا 9 روز باشد باید خون‌های اهدایی به مراکز دیگر ارسال شود.

طباطبایی در مورد ساعات کاری مراکز اهدای خون گفت: از 29 اسفند تا 4 فروردین مرکز اهدای خون وصال از 8 صبح تا 8 شب، مرکز جامع ستاری تهرانپارس و شهرری از 9:30 تا 17 آماده استقبال از مردم جهت دریافت خون‌های اهدایی است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران خاطرنشان کرد: 5، 6، 7 و 8 فروردین علاوه بر این مراکز مرکز شهریار و ورامین نیز دایر است و در 13 فروردین تنها مرکز فعال جهت دریافت خون هموطنان در پایتخت مرکز وصال شیرازی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها