کد خبر: 275406
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

افزایش مسمومیت با مشروبات الکلی در مشگین شهر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل آخرین آمار مسمومیت با مشروبات الکلی دست ساز را در مشگین‌شهر 57 نفر اعلام کرد.

افزایش مسمومیت با مشروبات الکلی در مشگین شهر
کد خبر: 275406
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجید غریبانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت مشروبات الکلی در شهرستان مشگین شهر افزود: طبق آخرین بررسی ها امروز صبح تعداد افرادی که با مسمومیت الکلی به بیمارستاهای استان مراجعه کردند به 57 نفر رسیده است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، تلفات فوتی این واقعه به سه نفر رسیده که یک مورد آن مشکوک بوده و در دست بررسی است.

دکتر غریبانی ادامه داد: این تعداد در چند روز گذشته به بیمارستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر و یک نفر به بیمارستان بیله‌سوار مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 41 نفر به وسیله دو دستگاه اتوبوس آمبولانس از مشگین‌شهر اعزام و از این تعداد اعزامی 14 نفر در دو بیمارستان بوعلی و امام خمینی(ره) اردبیل دیالیز قرار گرفتند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، تمامی عوامل و امکانات اورژانس استان هم اکنون در حال امداد و رسیدگی به مصدومان حادثه هستند و هر گونه آمار و اطلاعات مربوط به این موضوع تنها از طریق مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها