کد خبر: 269800
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۵:۵۵:۰۵
| |

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

زنان به سازمانی مستقل نیاز دارند

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان اینکه تصور می‌کنم به دلیل نداشتن سازمان مستقل برای امور زنان و خانواده دچار ضعف‌هایی هستیم تاکید کرد: این ضعف‌ها را از طریق تشکیل جلسات هماهنگی نمی‌توانیم حل و فصل کنیم و این مشکل ساختاری است که باید به آن توجه شود.

زنان به سازمانی مستقل نیاز دارند
کد خبر: 269800
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۵:۵۵:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ شریعتمداری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی کارگروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب در جلسه‌ای با موضوعات مربوط به زنان جامعه کشور و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هستیم. وزارت کار افتخار دارد در این بخش در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حوزه آسیب‌های اجتماعی در خدمت معاونت امور زنان خانواده ریاست جمهوری باشد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: این موضوع باید مورد توجه مسئولان در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد و حداقل ما به صورت مجازی مکلفیم در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این موضوع را دنبال کنیم.

شریعتمداری با بیان اینکه اگر موضوعات مربوط به زنان و خانواده در قالب تصویب یک قانون مدون پیگیری شود بسیار خوب است اظهار کرد: همچنین اگر کارگروه‌هایی برای پیگیری‌های فعالیت مختلف زنان تشکیل و مشارکت‌هایی انجام شود نیز اقدام بسیار خوبی است. از طرفی تقسیم کار ملی برای حل مشکلات زنان نیز اقدام بسیار خوبی بوده اما تصور می‌کنم به دلیل نداشتن سازمان مستقل برای امور زنان و خانواده دچار ضعف‌هایی هستیم که این ضعف‌ها را از طریق تشکیل جلسات هماهنگی نمی‌توانیم حل و فصل کنیم و این مشکل ساختاری است که باید به آن توجه شود.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها