کد خبر: 265569
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۵:۰۰
| |

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) مطرح کرد:

تلاش مجلس برای افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی (ره) از تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه 98 قدردانی کرد.

تلاش مجلس برای افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان
کد خبر: 265569
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید پرویز فتاح با یادآوری پیگیری های مداوم از مجلس برای بهبود وضعیت اعتبارات کمیته امداد در لایحه بودجه 98، گفت: طی روزهای اخیر نشستی را با دکتر لاریجانی، تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 و پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم و در رابطه با اعتبارات کمیته امداد بحث و گفت و گو کردیم.

وی افزود: گزارش مفصلی را به دکتر لاریجانی ارائه کردیم که از آن استقبال کردند البته در این نشست تقاضا کردیم که مجلس همانند سال های 96 و 97 به کمیته امداد و نیازمندان در بودجه 98 توجه ویژه ای داشته باشد که قول همکاری داد.

مجلس به حمایت از نیازمندان توجه ویژه ای دارد

فتاح با تاکید بر اینکه مجلس به حمایت از نیازمندان توجه ویژه ای دارد، ادامه داد: مجلس پای کار نیازمندان و بهبود وضعیت آنها است.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) افزود: با دکتر لاریجانی و تاجگردون در مورد پیشنهاد افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان بحث و گفت و گو کردیم که هر دو اتفاق نظر داشتند البته تا قطعی نشود نمی توان در مورد آن اظهارنظر کرد.

وی ادامه داد: دکتر لاریجانی توجه به موضوع اشتغال مددجویان را ضروری دانست و تاکید کرد که مجلس به افزایش منابع وام اشتغال مددجویان توجه داشته و همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی نیز موافق افزایش وام اشتغال مددجویان است.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مورد میزان اعتبارات این نهاد در بودجه 98، گفت: بودجه کمیته امداد 12 درصد افزایش پیدا کرده البته در واقع دو ردیف اصلی یعنی خدمات افزایش یافته مستمری.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها