کد خبر: 255672
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۰:۲۱:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد؛

دانشجویان علوم و تحقیقات از خون هم‌‌کلاسی‌هایشان نمی‌گذرند

دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در پی حادثه تصادف اتوبوس و کشته شدن هم شاگردی هایشان تجمع کردند.

حجم ویدیو: 6.01M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
کد خبر: 255672
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۰:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هفته گذشته به دلیل واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات 10 نفر از دانشجویان کشته و 25 نفر زخمی شدند. این حادثه جامعه دانشگاهی را در شوک فرو برد و موجب واکنش مردم و مسئولان شد.

در پی این حادثه دادستانی تهران قول پیگیری داد و ولایتی رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد بدون آنکه نسبت به کوتاهی‌های این دانشگاه عذرخواهی کند، گفت: مسئولان دانشگاه تمام تلاش خود را برای تسریع در روند درمان و بهبود وضعیت جسمانی مجروحان سانحه، به کار خواهند گرفت.

اظهارات مسئولان اما مرهمی بر دل دانشجویان و خانواده‌های کشته‌شدگان نبود. دانشگاه علوم و تحقیقات در روزهای پس از این حادثه تعطیل شد و شنبه در اولین روز بازگشایی دانشگاه، دانشجویان در اعتراض به ناکارآمدی مسئولان تجمع کردند و ضمن درخواست برای جایگزینی اتوبوس‌ها با تاکسی و نصب گاردریل در جاده‌های داخل دانشگاه، خواستار استعفای ولایتی شدند.

دانشجویان می‌گویند از خون هم‌شاگردی‌هایشان نخواهند گذشت و مسئولان باید پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشند. یکی از دانشجویان که در این مراسم حضور داشت می‌گوید: سؤال دانشجویان این است که این‌همه هزینه دریافتی از ما بابت شهریه، کجا می‌رود و چرا تاکنون به فکر حمل و نقل ایمن برای دانشجویان نبوده‌اند؟!

این در حالی است که یک منبع آگاه در این دانشگاه می‌گوید، هیچ کدام از مسئولان دانشگاه حاضر نشدند در جمع دانشجویان معترض حاضر شده و پاسخ آنها را بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها