گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از تصمیمات مدیریتی در دانشگاه آزاد

اخراج اساتید از دانشگاه آزاد ادامه دارد

حوریه دهقان‌شاد یکی از اساتیدی است که اخیرا از دانشگاه آزاد اخراج شده است. دهقان‌شاد بعد از 21 سال تدریس در دانشکده ارتباطات واحد تهران‌مرکز نه کلاسی آموزشی دارد و نه می‌تواند در ارایه پایان‌نامه دانشجویان حق مشاوره و راهنمایی داشته باشد. دلیل اخراج دهقان‌شاد هنوز به صورت رسمی به او ارایه نشده است.

حجم ویدیو: 8.05M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 246774
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: دانشگاه آزاد در دوران علی‌اکبر ولایتی و ریاست فرهاد رهبر رویه‌ای متفاوت با ادوار گذشته خود پیش گرفته است. رویه‌ای که برخی آن را با اتفاقات دوران وزارت علوم دولت‌های احمدی‌نژاد مقایسه کرده و دیدگاه و گفتمان حاکم بر این فضا را مشابه یکدیگر تعریف می‌کنند. اگر در دوره‌ای بحث دانشجویان ستاره‌دار و بازنشستگی زودهنگام اساتید دانشگاهی مطرح بود، حالا در دانشگاه آزاد چالش و نگرانی جدیدی بابت اساتید دانشگاهی شکل گرفته است. رویه‌ای که البته به گفته اساتید اخراج شده دانشگاه آزاد خیلی منطبق بر برورکراسی اداری و اسناد و مدارک کتبی و نامه‌نگاری‌ها نبوده و صرفا با تعلیق کلاس‌ها و عدم پرداخت حقوق و مطالبات اساتید کلید خورده است.

حوریه دهقان‌شاد یکی از اساتیدی است که اخیرا از دانشگاه آزاد اخراج شده است. دهقان‌شاد بعد از 21 سال تدریس در دانشکده ارتباطات واحد تهران‌مرکز نه کلاسی آموزشی دارد و نه می‌تواند در ارایه پایان‌نامه دانشجویان حق مشاوره و راهنمایی داشته باشد. دلیل اخراج دهقان‌شاد هنوز به صورت رسمی به او ارایه نشده است. این استاد ارتباطات در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین می‌گوید که دانشجویان در حمایت از او به مقامات نامه نوشتند ولی نه جوابی به آنان داده شده و نه پاسخ دقیقی به او داده‌اند.

البته ‌دهقان‌شاد اولین استاد اخراجی دانشگاه آزاد نیست. این موضوع در ابتدای امر با اخراج صادق زیباکلام شروع شد و بعدا فائزه و فاطمه هاشمی، محمود علیزاده طباطبایی، محمدعلی بهمنی، همایون یوسفی، گودرز افتخار جهرمی و محمد دادگران و دیگر اساتید برجسته دانشگاهی از هیات‌های علمی و تدریس در دانشگاه آزاد اخراج شدند تا این مجموعه با انتقادات زیادی مواجه باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها