کد خبر: 241407
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۴:۰۰
| |

امیر خجسته در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خطاب به رییس‌جمهور:

مصوبه هیات وزیران در خصوص نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان شاغل را لغو کنید

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از درخواست نمایندگان در خصوص لغو نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

مصوبه هیات وزیران در خصوص نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان شاغل را لغو کنید
کد خبر: 241407
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته نماینده همدان و رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با انتقاد از مصوبه هیات وزیران در مورد نحوه پوشش تکمیلی جانبازان، گفت: در جلسه مورخه 97/7/11 هیات محترم وزیران در مورد نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در دستگاه‌های دولتی مصوبه‌ای به تصویب رسیده که موجی از نارضایتی و اعتراض جانبازان را در نحوه پوشش خدمات بیمه‌ای در پی داشته و نحوه اجرای آن مورد رضایت وکلای ملت و جانبازان عزیز نبوده و نیست.

خجسته اظهار داشت: در طی سال های گذشته پوشش خدمات‌دهی جانبازان شاغل در دستگاه‌های دولتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌گرفته و این نحوه ارائه خدمات رضایت مندی جانبازان را در پی داشت.

وی ادامه داد: در جلسه مورخ 97/7/11 هیات محترم وزیران طبق ماده (2) آیین نامه اجرای فصل سوم قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران ابلاغ شده است و این رویه دستگاه های دولتی را موظف کرده بود تا از اوایل آبان ماه امسال جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی از طریق دستگاه محل خدمات مشمول خدمات پوشش بیمه ای شوند. اما با توجه به عدم در اختیار داشتن منابع مالی مطلوب برای ایجاد رفاه و خدمات رسانی به جانبازان با توجه به شرایط جسمی آنان اخلال‌هایی را به وجود آمده است که نمایندگان مجلس طی نامه (تذکری) به رییس محترم جمهور خواستار لغو این مصوبه هیات وزیران شدند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسایش، امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و از خود گذشتگی جانبازان هستیم، تاکید کرد: جانبازان حق بزرگی به گردن همه دارند و نیاز است که مسئولین حال و شرایط جانبازان را دریابند. تذکر کتبی نمایندگان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها