وزیر آموزش و پرورش:

خبر استیضاحم را در رسانه‌ها دیدم

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر استیضاحم را در رسانه‌ها دیدم، اگر سوال بپرسند پاسخ نمایندگان را خواهم داد.

خبر استیضاحم را در رسانه‌ها دیدم
کد خبر: 223243
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد بطحایی در حاشیه جلسه هیات دولت این هفته در جمع خبرنگاران در ارتباط با تکمیل تجهیزات هنرستان‌ها برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: برنامه‌ای را برای این موضوع پیش‌بینی کردیم که ان‌شاءالله تا 15 روز دیگر اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بر اساس این برنامه مقداری از مشکل کمبود تجهیزات را برطرف کنیم و کل تخصیصی که برای تجهیزات در سه ماهه دوم دریافت کردیم را برای هنرستان‌ها اختصاص می‌دهیم تا این مشکل را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه مذاکرات با وزارت صنعت برای استفاده از تکنولوژی‌های این وزارتخانه در هنرستان‌ها چه شد، گفت: هنوز آن مذاکرات به نتیجه‌ای نرسیده است، یکسری از اقلامی که وزارت صنعت داشت به درد کار ما و استفاده از هنرستان‌ها نمی‌خورد اما این موضوع را دنبال می‌کنیم.

بطحایی در خصوص آزمون‌های سمپاد در دوره متوسطه، گفت: در دوره متوسطه آزمون سمپاد را هنوز داریم. در دوره متوسطه هیچ اتفاقی برای سمپادها نیفتاده است و مثل قبل آزمون‌شان را می‌دهند. اولیاء فعلا هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اخباری مبنی بر استیضاحش نیز گفت: من هم دیشب این خبر را در رسانه‌ها دیدم، اگر سوالی بپرسند حتما پاسخ‌هایش را به نمایندگان خواهم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها