اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

هشدار سازمان تعزیرات به واردکنندگان گران‌‌فروش تلفن همراه

 مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات با اعلام اینکه این سازمان از 2 روز پیش رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل را آغاز کرده، به وارد کنندگان گرانفروش در مورد برخورد قاطع این سازمان هشدار داد.

هشدار سازمان تعزیرات به واردکنندگان گران‌‌فروش تلفن همراه
کد خبر: 195794
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید یاسر رایگانی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات گفت: این سازمان با تشکیل کمیته ای شامل نمایندگان دستگاه‌ های مسئول از 2 روز پیش فعالیت خود را برای رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل آغاز کرده است.


وی ادامه داد: میزان واردات کالا‌ها را از گمرک، بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شفاف سازی واردات با ارز دولتی استعلام کرده ایم.


مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات افزود: شرکتی 22 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات موبایل دریافت کرده بود، اما از این رقم فقط 13 میلیون یورو گوشی تلفن همراه وارد و 9 میلیون یورو آن بلاتکلیف است و این شرکت همه گوشی‌های تلفن همراه را به یک نفر فروخته است.


وی گفت: شرکت‌هایی در استان‌های گیلان، خراسان رضوی، فارس و قم مجوز واردات گوشی تلفن همراه را دارند و در این زمینه بر آن‌ها نظارت می‌شود.


رایگانی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های واردکننده گوشی همراه از 40 به 22 شرکت کاهش یافته است، افزود: به شکایات مردم درباره گوشی‌های تلفن همراه با ارز دولتی وارد می‌شود حداکثر در یک هفته رسیدگی و حکم آن صادر می‌شود.


وی تصریح کرد: من خواهش می کنم رسانه ها این مطالبه مردمی در خصوص گوشی تلفن همراه را پیگیری کنند و ما نیز به عنوان بازوی اجرایی دولت به جد پیگیر حقوق مردم هستیم.


رایگانی گفت: اگر این تعامل و همکاری خوب دستگاه های اجرایی ادامه داشته باشد در سریعترین زمان ممکن که پرونده تخلف و مستندات آن تکمیل و تشکیل شود، نهایتا طی یک هفته حکم پرونده را در سراسر کشور صادر می کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها