کد خبر: 192518
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

نظرم درباره پرونده بازداشتی‌های محیط زیست بر اساس گزارش وزارت اطلاعات بود

معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور درباره پرونده بازداشتی‌های محیط زیست گفت: «ما حرفی بیشتر از همان چیزی که وزیر اطلاعات اعلام کرد، نزدیم و بر اساس همان گزارش اعلام کردیم که پرونده بازداشتی‌ها باید به‌زودی بسته شود. اینکه گفته می‌شود اطلاعات ما درست نیست یا اصلاً اطلاع نداریم، موضوعی است که وزیر اطلاعات باید درباره‌اش توضیح بدهد.»

نظرم درباره پرونده بازداشتی‌های محیط زیست بر اساس گزارش وزارت اطلاعات بود
کد خبر: 192518
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| چند هفته پیش معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور که سابقه چندین ساله به‌عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دارد، درباره پرونده بازداشتی‌های محیط زیست، گفت که این پرونده به‌زودی بسته می‌شود.

ابتکار در صحبت‌هایش تأکید کرد که نشانه‌ای دال بر جاسوس بودن فعالان محیط زیست به دست نیامده است. عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم حرف‌های ابتکار را تأیید کرد اما چند روز پیش سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به حرف‌های ابتکار و کلانتری گفت: «کسانی که در مورد این پرونده اطلاعاتی ندارند نباید در این زمینه اظهار نظر کنند.»

ابتکار در جواب اینکه در مورد پرونده بازداشتی‌های محیط زیست از چه طریقی کسب اطلاع کرده است، به اعتمادآنلاین گفت: «اطلاعاتی که ما داشته و داریم بر اساس گزارش‌هایی است که وزارت اطلاعات در مجلس ارائه داد. این گزارش‌ها قبلاً هم در دولت ارائه شده بود.»

او ادامه می‌دهد: «ما حرفی بیشتر از همان چیزی که وزیر اطلاعات اعلام کرد، نزدیم و بر اساس همان گزارش اعلام کردیم که پرونده بازداشتی‌ها باید به زودی بسته شود. اینکه گفته می‌شود اطلاعات ما درست نیست یا اصلاً اطلاع نداریم، موضوعی است که وزیر اطلاعات باید درباره‌اش توضیح بدهد چون من نظرم را بر اساس حرف‌ها و گزارش‌های ایشان به عنوان یکی از نهادهای رسمی اطلاعاتی و امنیتی اعلام کردم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها