کد خبر: 160264
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۴ ۱۰:۵۲:۰۰
| |

یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری برگزار شد

پایمردی راهنما برای پایداری کرمانشاه

همزمان با روز جهانی راهنمایان گردشگری (21 فوریه) 400 راهنمای فعال گردشگری برای یازدهمین سال متوالی از سراسر کشور برای گرامیداشت این روز در کرمانشاه گرد هم آمدند.

پایمردی راهنما برای پایداری کرمانشاه
کد خبر: 160264
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۴ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| کرمانشاه پیش از زلزله آبان ماه به عنوان میزبان یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری انتخاب شده بود، علیرغم زلزله ای که در روزهای آخر آبان ماه این استان را سیاه پوش کرد، اعضا کانون گردشگران کشور تصمیم خود را تغییر ندادند و با شعار «پایمردی راهنما برای پایداری کرمانشاه» این گردهمایی را بهانه ای کردند تا بار دیگر ضمن همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه، در روزهای نزدیک به نوروز جاذبه های گردشگری بی نظیر طبیعی و تاریخی این استان را معرفی کنند.

با شرایطی که شهرهای آسیب دیده این استان پس از زلزله دارند، شاید رونق گردشگری در این استان در تعطیلات نوروز بتواند مرهمی باشد بر زخم‌های بیشماری که مردم مرز نشین این شهرها از روزهای جنگ تا روزهای پس از زلزله تجربه کرده اند.

این گردهمایی نخستین اجتماع بزرگ صنفی است که پس از زلزله در کرمانشاه اتفاق افتاد.

در حاشیه این گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور، 6 کانکس به مردم مناطق زلزله زده اهدا کردند و به گفته آرزو دادفرین دبیر کانون گردشگران کرمانشاه، در روزهای پس از زلزله اعضا کانون های سراسر کشور 25 میلیون تومان کمک نقدی نیز به زلزله زدگان این استان اهدا کردند.


راهنمایان و فعالان گردشگری در فضای مجازی نیز کمپین «بریم کرمانشاه» را تشکیل دادند و از مردم برای سفر به این استان دعوت کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها