اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

حمله کشتی‌گیر معروف و اعضای باشگاهش به انجمن معتادان با چاقو و قمه در خیابان+ ویدئو

کد خبر: 662626
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۸ ۱۷:۱۳:۴۵
| |

تصاویری از درگیری با قمه و فحاشی در خیابان به دست خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده که مربوط می‌شود به حمله اعضای یک باشگاه ورزشی به جلسه انجمن معتادان گمنام در منطقه‌ای در جنوب تهران. 

انجمن معتادان گمنام از چند سال پیش جلسات خود را در زیرزمین باشگاهی ورزشی در منطقه جنوب تهران برگزار می‌کرد، اما با آمدن مدیریت جدید باشگاه به نام «الف. ب» که یکی از کشتی‌گیران سابق تیم ملی است، او با برگزاری جلسات در محل باشگاه مخالفت کرده و آنها را بیرون می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این انجمن با کسب مجوز از نهادهای ذی‌ربط با نصب داربست و استفاده از کاور جلسات خود را در خیابانی نزدیک محل باشگاه از سر می‌گیرد اما این مساله هم با مخالفت مدیریت باشگاه همراه می‌شود. در واقع این فرد که سابقه مدال جهانی و آسیایی را هم در کارنامه خود دارد معتقد است که وجود آن انجمن باعث ضربه به باشگاهش می‌شود.

کش‌وقوس میان دو طرف ادامه پیدا می‌کند تا اینکه روز چهارشنبه مدیر باشگاه (کشتی‌گیر سرشناس) و اعضای باشگاهش با قمه و چوب به انجمن معتادان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. در ویدئوهایی که به دست خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده حملات و فحاشی ناموسی و همین‌طور حمله به داربست برای تخریب محل جلسه انجمن معتادان مشخص است. ضمن اینکه در تصاویر معلوم است که این محل به آتش کشیده شده ولی مشخص نیست آتش زدن محل جلسات انجمن معتادان نیز توسط همان اعضای باشگاه صورت گرفته است یا خیر.

یکی از افراد حاضر در منطقه که از ماجرا بیشتر اطلاع دارد، می‌گوید این آقا تازه دو سال است که به این منطقه آمده ولی بچه‌های انجمن ۲۰ سال است که جلسات‌شان را اینجا برگزار می‌کنند. قبلاً جلسات توی زیرزمین مجموعه ورزشی برگزار می‌شد اما این آقا که آمد کم‌کم بچه‌ها را فرستاد بیرون و بچه‌ها با پیگری مجوز گرفتند که چادر و داربست بزنند و بیرون از مجموعه در همان منطقه جلسات را برگزار کنند اما این آقا هر بار یک داستانی درست کرد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید