کد خبر: 596731
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۱:۴۳
| |

بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای در لاله زار

کنتاکتور یک وسیله ای الکتریکی برای روشن یا خاموش کردن مدار الکتریکی است. این قطعه الکتریکی پرکاربرد نوع خاصی از رله در نظر گرفته می‌شود.

بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای در لاله زار
کد خبر: 596731
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۱:۴۳

هیوندای یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید قطعات الکترونیکی است که بسیار محبوب و قابل اعتماد است.

از این رو یافتن یک نمایندگی معتبر جهت خرید کنتاکتور هیوندای بسیار حائز اهمیت است.

چراکه اصالت کنتاکتور و سایر قطعات الکترونیکی برند، به جهت ایمنی سیستم برق ساختمان فو ق العاده مهم و ضروری است؛ یک نمایندگی معتبر با ارائه قطعات اصل به متقاضی، لقب بهترین نمایندگی را به خود اختصاص می‌دهد، هرچند علاوه بر مورد فوق، موارد دیگری نیز توسط نمایندگی معتبر ارائه می شود که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت و لازم به ذکر است که قیمت کنتاکتور هیوندای در نمایندگی ها نیز نسبت به سایر مراکز مناسب تر است.

خیابان لاله زار از جمله مراکز ارائه قطعات الکترونیکی با برندهای متفاوت، توسط فروشگاه‌های مختلف در تهران است.

از این رو یافتن بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای در بین ازدحام فروشگاه‌های ارائه دهنده در لاله زار، قطعا نیازمند آگاهی بیشتر در این زمینه خواهد بود.

ویژگی بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای

همانطور که در مطالب فوق گفته شد؛ بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای با ارائه کنتاکتور اصل اولین گام را در اعتبار سنجی خود توسط مشتریان برمی دارد این محصول از خانواده محصولات لوازم برق صنعتی هیوندای است.

  • ارائه ضمانت نامه

  • ارائه قیمت‌های مصوب

  • ارائه مشاوره تخصصی قبل از خرید

  • ارائه کلیه محصولات مرتبط جهت آسایش خاطر متقاضی

کلیه موارد بالا در انتخاب بهترین نمایندگی لوازم برق صنعتی هیوندای در بازار لاله زار تهران نقش بسزایی دارند.

متقاضی با تحقیق و تفحص در بازار به راحتی می‌تواند به بهترین نمایندگی دسترسی پیدا کند. هرچند که، متقاضیان درصورت رضایت از خرید، با بازخوردهای مثبت خود در بازار به صورت ناخودآگاه علاوه بر تبلیغ فروشگاه معتبر، اعتبار خاصی نیز به آن خواهند بخشید.

 این امر، کمک بسزایی در جستجوی بهترین فروشگاه لوازم برق صنعتی هیوندای، به متقاضی جدید محصول خواهد کرد.

آشنایی با کنتاکتور هیوندای

کنتاکتور یک وسیله ای الکتریکی برای روشن یا خاموش کردن مدار الکتریکی است. این قطعه الکتریکی پرکاربرد نوع خاصی از رله در نظر گرفته می‌شود.

با این تفاوت که کنتاکتور در مواردی با ظرفیت حمل جریان بالاتر استفاده می‌شود، در حالی که رله برای کاربردهایی با جریان کمتر استفاده می‌گردد.

کنتاکتورها دارای انواع مختلفی هستند که هر نوع از آنها مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد.

2

انواع کنتاکتور هیوندای

  1. سری U (Umc):

طراحی این سری از کنتاکتورهای هیوندای از نوع ماژولار بوده که نصب ساده و سریع تایمر، چفت مکانیکی، بلوک کنتاکت‌های کمکی را امکان پذیر می سازد.

شایان ذکر است سریU مطابق با استانداردهای IEC60947 ,4 ,1 جهت مصارف صنعتی و ساختمانی تولید شده است.

از لحاظ ولتاژ باید گفت: در دوحالت AC و DC تولید می شوند؛ که توانایی اتصال مستقیم به خازن، کانکشن اضافی و رله حرارتی بر روی ریل با طول 35 میلی متر دارند.

  1. سری خلا:

سری خلا قاعدتا برای تعویض و جابه جایی‌های مکرر تولید می‌شوند که دارای کیفیت و ایمنی بالایی نیز هستند.

از آنجایی که دارای طراحی بسیار پیچیده‌ای هستند. جهت استفاده صنعتی در سیستم‌های مختلف کنترل و مراکز کنترل موتور به کار گرفته می شوند.

سری خلا دارای 2 نوع:

  • HCA

  • UVC

با ولتاژ کاری AC ,DC در رنج فرکانسی 50 الی 60 هرتز است.

  1. سری H:

سری H دارای استحکام و طول عمر بالایی هستند که همین امر باعث شده محبوبیت بیشتری در بین کاربران خود داشته باشند.

کنتاکتور H در 8 فریم تولید و ارائه می‌شود که تفاوت اصلی آن در شکل ظاهری و ابعاد آن است.

قیمت کنتاکتور هیوندای در بهترین نمایندگی لاله زار

قاعدتا تعیین قیمت مصوب یکی دیگر از مهمترین نکات در هنگام خرید، کنتاکتور هیوندای خواهد بود. چراکه باتوجه به وارداتی بودن این محصول، مواردی چون نوسانات ارز و حمل و نقل، بر قیمت خریداری شده از تولید کننده تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

در این میان، نمایندگی‌های معتبر با درنظر گرفتن شرایط فوق، اقدام به ارائه مبالغ کاملا منطقی بر هر نوع از محصولات هیوندای خواهند داشت.

از سویی به جرات می توان گفت: این مبالغ بسیار پایین تر از مبالغی است که فروشندگان واسط در بازار ارائه می دهند.

3

چگونگی خرید از بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای

پس از یافتن بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای در لاله زار، نوبت به خرید از آن می رسد؛ در این هنگام متقاضی با دو روش حضوری و آنلاین می‌تواند اقدام به خرید کند.

قاعدتا یک نمایندگی معتبر جهت رفاه حال مشتریان و احترام به انتخاب آنان علاوه بر روش سنتی خرید حضوری، اقدام به ایجاد یک وبسایت معتبر می‌کند.

تا متقاضی درصورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشد، از طریق وبسایت براحتی و به صورت آنلاین محصول خود را انتخاب و خریداری کند.

از بهترین ویژگی خریدهای آنلاین از نمایندگی معتبر هیوندای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسهیل در امر خرید

  • صرفه جویی در وقت

  • صرفه جویی در هزینه

  • مقایسه محصول مورد نظر با سایر محصولات مشابه

  • مطالعه نظرات خریداران

  • فرصت فراوان جهت یک انتخاب درست

معرفی بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای

آرک هیوندای یکی از بهترین نمایندگی‌های لوازم برق صنعتی هیوندای در بازار لاله زار تهران است. آرک هیوندای با بیش از 10 سال تجربه در امر فروش، کلیه محصولات الکترونیکی هیوندای توانسته رضایتمندی متقاضیان خود را فراهم کند.

این شرکت تاکنون با ارائه محصولات اصل و مشاوره تخصصی قبل از خرید، محبوبیت بالایی در میان سایر فروشگاه‌های محصولات این برند کسب نموده است. به همین دلیل، اکنون در لاله زار لقب بهترین نمایندگی هیوندای را به خود اختصاص داده است.

نتیجه گیری

بهترین نمایندگی کنتاکتور هیوندای در لاله زار باید دارای ویژگی اصلی چون: ارائه محصولات اصل، ضمانت نامه، قیمت مصوب و ... باشد. کنتاکتور به دلیل آنکه یکی از مهمترین قطعات در سیستم برق رسانی محسوب می شود، باید از اصالت کامل برخوردار باشد تا علاوه بر برقراری ایمنی سیستم از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. از این رو خرید این قطعه مهم حتما باید از یک نمایندگی معتبر صورت گیرد.

فروشگاه بزرگ و معتبر آرک هیوندای ارائه دهنده لوازم برق صنعتی هیوندای اصلی کره در بازار لاله زار است.

آرک هیوندای با ارائه روش فروش تلفنی و آنلاین جهت تسریع و سهولت در امر خرید به دنبال ساخت پل ارتباطی بهتری در عصر دیجیتال است و همواره در تلاش است تا خدمات بهتری در دنیای دیجیتال ارائه دهد.

منبع : آرک هیوندای

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها