کد خبر: 602521
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چیدمان سفره هفت‌سین بر اساس علم فنگ‌شویی

بهتر است سفره هفت‌سین امسال خود را برای دریافت انرژی‌ مثبت بر اساس علم فنگ‌شویی بچینید تا انرژی مثبتی که از سمبول‌های سفره هفت‌سین در خانه شما منتشر می‌شود بیشتر جذب شود.

چیدمان سفره هفت‌سین بر اساس علم فنگ‌شویی
کد خبر: 602521
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۶:۳۰:۰۰

فنگ‌شویی علمی قدیمی است که توسط آن انرژی موجود در طبیعت متعادل و هماهنگی ایجاد می‌شود. برخی معتقدند با توجه به اینکه سال نو شمسی همزمان با فصل بهار از راه می‌رسد و دارای انرژی مثبت زیادی است، بهتر است در چیدمان سفره هفت‌سین از این علم برای تعادل بخشیدن به انرژی موجود کمک بگیریم. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب نوع چیدمان سفره هفت‌سین بر اساس این علم را به شما آموزش دهیم.

به گزارش اعتمادآنلاین، در سفره هفت‌سین تمام عناصر به کار برده‌شده انرژی و معانی خاصی دارند. از این رو برای کمک به تعادل این انرژی‌ها می‌توانید در چیدن سفره هفت‌سین با دقت بیشتری عمل کنید.

بیش از پهن کردن سفره هفت‌سین بهتر است مقداری صدقه کنار بگذارید.

بهتر است سفره‌ای که به عنوان زیرانداز برای هفت‌سین استفاده می‌کنید گرد باشد تا انرژی در آن بچرخد.

گندم و برنج نشانه‌هایی از برکت در سفره هفت‌سین هستند پس بهتر است حتماً از یکی از آنها یا هر دوی آنها استفاده کنید.

تعداد سکه‌ها باید فرد باشد؛ ظرف حاوی سکه را در جهت جنوب شرقی سفره هفت‌سین خود بگذارید.

قرار دادن کتاب در سفره هفت‌سین باعث آگاهی می‌شود؛ اگر می‌خواهیم انرژی آن بیشتر به شما برسد کتاب مورد علاقه خود را در قسمت شمال شرق سفره قرار دهید.

آینه در سفره هفت‌سین باید جایی قرار گیرد که تصویر تمام سفره در آن نمایان شود.

پرتقال یا نارنج غوطه‌ور در آب را که نشانه کره زمین در هستی است در سفره بگذارید اما اجازه ندهید آب ظرف راکت باقی بماند و آن را حداقل روزی یک بار عوض کنید.

سرکه نماد صبر در سفره هفت‌سین است و بهتر است در جهت غرب یا شمال غرب سفره قرار گیرد تا انرژی را بهتر به شما برسد.

سیب که سمبول سلامت است باید به تعداد اعضای خانواده در سفره گذاشته شود و بهتر است پیش از خراب شدن آن را میل کنید.

سیر نماد نگهبان خانه و خانواده است و از ورود انرژی‌های منفی جلوگیری می‌کند بنابراین اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی از شما دور بماند سیر را در جهت شرق سفره هفت‌سین بگذارید. بهتر است چند دانه سیر را پوست‌کنده در سفره قرار دهید.

سنجد که نماد محبت و دوستی است و برای معاشرت بیشتر به کار برده می‌شود بهتر است در غرب سفره قرار گیرد.

سبزه را بهتر است در جهت شرق یا جنوب شرق سفره بگذارید. از سبز کردن ارزن خودداری کنید چراکه ارزن نماد فقر است. حتماً دور سبزه را با روبان ببندید تا از به هم ریختگی آن جلوگیری کنید.

تخم مرغ که نماد باروری است باید به تعداد اعضای خانواده باشد و از فاسد شدن آن در سفره جلوگیری کنید. از تخم‌مرغ‌های سفالی و پلاستیکی استفاده نکنید و اگر می‌خواهید انرژی باروری برای شما جذب شود حتماً از تخم‌مرغ سالم استفاده کنید و آن را در قسمت غربی سفره یا شمال غرب سفره قرار دهید و بعد از تحویل سال آن را میل کنید.

سماق نماد از بین رفتن تاریکی و طلوع خوبی‌هاست و اسب را به همراه می‌آورد بنابراین می‌توانید آن را کنار سرکه قرار دهید.

شمع موجب گردش انرژی می‌شود به همین خاطر مادامی که سفره هفت‌سین شما برقرار است شمع را روشن بگذارید. بهتر است از شمعی استفاده کنید که تا پایان بسوزد، از خاموش کردن و روشن کردن مجدد شمع جلوگیری کنید چون شمع انرژی‌های منفی محیط را به خود جذب می‌کند و باید تا پایان بسوزد تا تعامل انرژی‌ها را از بین ببرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها