کد خبر: 626418
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

آقای باهنر! آسیاب به نوبت است؛ حالا نوبت حذف شماست

روزنامه هم میهن خطاب به محمدرضا باهنر نوشت: آقای باهنر آسیاب به‌نوبت است! آنان ابتدا نمی‌توانستند شما را از دایره خارج کنند. ابتدا با کمک یا سکوت شما دیگران را خارج کردند و اکنون نوبت شماست.

آقای باهنر! آسیاب به نوبت است؛ حالا نوبت حذف شماست
کد خبر: 626418
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه هم میهن به انتقاد محمدرضا باهنر از خالص‌سازی در اصولگرایان کنایه زده است.

به گزارش هم میهن، آقای باهنر که از اعاظم و از السابقون جریان اصولگرایی است و در هفت دوره‌ نمایندگی مجلس و بعضاً نایب رئیسی آن را عهده‌دار بوده و رئیس یکی از تشکل‌های مهم و باسابقه اصولگرایی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است، در اظهارنظری جالب می‌گوید که؛ افرادی شعار خالص‌سازی می‌دهند، اینها امثال ماها را بیرون از دایره می‌بینند و علاقه‌مند هستند که رقبای قدرشان به میدان نیایند و یا به صورتی حذف شوند.

این روزنامه در ادامه خطاب به باهنر نوشته است: واقعیت این است که باید به ایشان گفت، به همین مَجُوز آنان حق دارند. هنگامی که انتظار دارید آنان شما را داخل دایره ببینند، یعنی پذیرفته‌اید که عده دیگری را بیرون دایره ببینند و چون پیشتر این حق را با سکوت دوستان‌شان علیه یک ملت اعمال و آنان را از دایره خودساخته بیرون کرده‌اند، برحسب همان طبیعت انحصارگری، اکنون آسیاب نوبت شما شده است و جای گله‌ای باقی نمی‌گذارد. در واقع باید حق اینکه کسی یا کسانی برای خود دایره ترسیم کنند و عده‌ای را داخل و عده‌ای را خارج از آن دانسته و حقوق متفاوت برای داخل و خارج دایره در نظر بگیرند را محکوم کرد. آنان ابتدا نمی‌توانستند شما را از دایره خارح کنند. ابتدا با کمک یا سکوت شما دیگران را خارج کردند و اکنون نوبت شماست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها