کبیری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

مسمومیت دانش‌آموزان در قزوین به‌خاطر اسپری فلفل و توسط خودِ دانش‌آموزان بود نه مواد سمی

معاون استانداری قزوین گفت: مسمومیت در مدارس قزوین ناشی از مواد سمی خطرناک نیست و به واسطه اسپری فلفل بوده است، هرچند که علت‌یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است اما باید گفت که هیچ عامل خارجی در این زمینه دخیل نبوده و هر اتفاقی که صورت گرفته توسط خود دانش آموزان بوده است.‌

مسمومیت دانش‌آموزان در قزوین به‌خاطر اسپری فلفل و توسط خودِ دانش‌آموزان بود نه مواد سمی
کد خبر: 600840
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۰۹:۵۰:۰۰

ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین درخصوص انتشار خبر مسمومیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر قزوین، اظهار کرد:  ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر مسمومیت دانش‌آموزان مدارس دخترانه شهرستان قزوین گزارش شد که موجب اعزام نیروهای اورژانس و مداوای سرپایی برخی دانش‌آموزان شد.

به گزارش ایسنا،  بخش هایی از اظهارات کبیری را در ادامه می خوانید:

  • ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، در خصوص وضعیت جسمانی دانش‌آموزان جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
  • مسمومیت در مدارس ناشی از مواد سمی خطرناک نیست و به واسطه اسپری فلفل بوده است، هرچند که علت‌یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است اما باید گفت که هیچ عامل خارجی در این زمینه دخیل نبوده و هر اتفاقی که صورت گرفته توسط خود دانش آموزان بوده است.‌
  • سازمان اطلاعات استان قزوین به جد پیگیر این موضوع است و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از وضعیت عمومی دانش‌آموزان، گزارش شده که ۹۵ درصد آنان دچار استرس و اضطراب شدند.
  • شرایط را درک می‌کنیم اما از خانواده‌ها تقاضا داریم، تابع هیجانات فضای مجازی نشوند، گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • عاملان فتنه و اتفاقات اخیر پشت این ماجرا هستند و دشمنان نظام متوسل به این چالش و بحران در کشور شدند که اهدافشان کاملاً روشن است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها