کد خبر: 564721
|
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۷:۱۱
| |

حسن بیادی:

گرانی‌ها از خارج از کشور هدایت می‌شود/ نارضایتی جامعه از عملکرد دولت و مجلس انقلابی

در هیچ یک از وزارت‌خانه‌ها رسیدگی به کار مردم اولویت نیست

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی کشور امروز به صورت پادشاهی اداره می‌شوند و اصلا شأن مردم را رعایت نمی‌کنند، گفت: من شک ندارم که برخی‌ها از خارج کشور گرانی‌ها را هدایت می‌کنند، البته یکسری باندهای داخلی نیز در این زمینه فعال هستند.

گرانی‌ها از خارج از کشور هدایت می‌شود/ نارضایتی جامعه از عملکرد دولت و مجلس انقلابی
کد خبر: 564721
|
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۷:۱۱

دولت سیزدهم در آستانه یکسالگی قرار دارد و این روزها عملکردش در حوزه های مختلف محل نقد و تحلیل است.

به گزارش نامه نیوز، حسن بیادی درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: بازخوردهای مردمی و ارزیابی احزاب نشان می دهد که جامعه از عملکرد دولت و مجلس انقلابی ناراضی است. با وجودی که ظاهراً این دو قوه باید باهم هماهنگ می بودند اما شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که فاصله و شکاف این دو قوه با علاقه‌مندی مردم در حال زیاد شدن است.

وی شکاف بین قوای سه‌گانه با مردم را خطرناک خواند و افزود: مردم عادت کردند که حرف درست نشنوند، یعنی هر حرفی را که مسئولان می‌گویند، مردم عکس آن را باور می‌کنند چون در عالم واقع همین اتفاق می‌افتد، امروز کنترل قیمت‌ها معلوم نیست دست چه کسی است؟ قیمت ها همین طور افزایش پیدا می کند و کسی هم مجازات نمی شود، حتی اگر هم قرار به مجازات باشد این اتفاق برای خرده پاها می افتد، نه دانه درشت‌ها.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: من شک ندارم که برخی‌ها از خارج کشور گرانی‌ها را هدایت می‌کنند، البته یکسری باندهای داخلی نیز در این زمینه فعال هستند  و متاسفانه شاهد آن هستیم که نظارت ساختاری، انتظامی و بعضا امنیتی به دلیل جزیره‌ای بودن مدیریت آنان خاصیت خود را از دست داده است، چنانچه این سازمانها با هم هماهنگ باشند قطعا این اتفاق نمی افتد.

وی بالاترین درجه امنیت در کشور را رضایتمندی مردم و مشارکت شفاف آنان در اجرای امور خواند  و ادامه داد: اگر مردم خوب و مقاوم راضی باشند در هر شرایطی پای تصمیمات مسئولان می ایستند که چنین وضعیتی را در سال های جنگ شاهد بوده‌ایم. هم اکنون مسئولان  با عملکردشان در حال ناامیدکردن مردم هستند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی کشور امروز به صورت پادشاهی اداره می شوند و اصلا شأن و شئون مردم را رعایت نمی کنند و هیچ‌گونه پاسخگوی مردم نیستند، تأکید کرد: اگر امروز مردم با مشکلی مواجه شوند نمی دانند باید به کجا زنگ بزنند تا پاسخ مناسبی دریافت کنند. اینها همه شعار بود که 15 روزه برای یک بنگاه اقتصادی جواز کسب و کار صادر خواهد شد.  

وی با بیان اینکه در هیچ یک از وزارت‌خانه‌ها رسیدگی به کار مردم اولویت نیست، افزود: تاکید میکنم که رضایت اصولگراها و اصلاح طلبان نباید ملاک عملکرد دولت باشد چون آن عده معدود و محدود که صاحبان مملکت نیستند، ولی نعمت و صاحبان اصلی کشور مردم هستند و مردم امروز از عملکرد مسئولان نارضی‌اند.

بیادی گفت: البته اگر از حق عبور نکنیم بعضی از مشکلات و معضلات باعث این نابسامانی‌ها شده و هرکس بر سر کار باشد این فشار را باید تحمل کند. برای مثال می توان به ساختار مدیریت جزیره‌ای کشور اشاره نمود که اصلا باهم هماهنگ نبوده و بعضا مخالف یکدیگر هم حرکت می کنند بنابراین تا ساختار مناسبی برای انتخابات و مدیریت اجرایی کشور در شأن جمهوری اسلامی تدوین و اجرایی نشود این مسائل دائما تکرار می شود.

وی ادامه داد: در کشور ما دولتهای سایه باید برچیده و بودجه آنان بصورت منطقی و رعایت شئونات آنان در بودجه دولت ادغام و تمام امور اجرایی کشور بصورت یکپارچه صورت پذیرد، درآمدها و هزینه‌های کشور باید بصورت شفاف و مشارکت مردم در تصمیم‌گیریها و تصمیم‌سازیها کاملا واضح و قابل مشاهده باشد و اعتراضات مردم باید بدون هیچ تعرضی بصورت جدی دیده شود. تردید نکنید که مردم بیشتر از مسئولین قانون‌مدار هستند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها