کد خبر: 617208
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۲۱:۴۰:۰۲
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

دولت‌ها در سه دهه گذشته با هم فرقی نداشتند!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ظاهرا اسم دولت‌ها، مشی دولت‌ها، گرایش سیاسی دولت‌ها، رئیس دولت‌ها فرقی نمی‌کند "هر که خواهد گوبیا" چرا که بروکراسی رویافروش کشور آرزوی شیرین و بدور از واقعیت حذف فقر مطلق را به آنها تحمیل خواهد کرد.

دولت‌ها در سه دهه گذشته با هم فرقی نداشتند!
کد خبر: 617208
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۲۱:۴۰:۰۲

روزنامه جمهوری اسلامی با مروری بر اظهارات روسای‌جمهور در سه دهه گذشته برای از بین بردن فقر خطاب به مسئولان توصیه کرده در دام بروکراسی رویاباف و آرزوفروش نیفتند.

به گزارش جمهوری اسلامی، بیش از سه دهه است که بروکراسی ناکارآمد، مساله حل نکن و رویافروش، رویای حذف فقر مطلق یا فقرزدایی از کشور را به دولت‌های حاکم با گرایش‌های سیاسی و ادعاهای مختلف تحمیل کرده است. دولت سازندگی می‌خواست با لایحه فقرزدایی فقر را ازبین ببرد، دولت اصلاحات می‌خواست فقر مطلق را ظرف دوسال مهار کند، دولت عدالت گرا می‌خواست با یارانه‌ای که گفته شد پول امام زمان است فقر را از بین ببرد، دولت تدبیر می‌خواست ظرف 4 سال فقر مطلق را ریشه کن کند  و دولت سیزدهم هم که ابتدا می‌خواست ظرف یکسال و هم‌اکنون اراده کرده است ظرف 4 سال فقر مطلق را از بین ببرد. ظاهرا اسم دولت‌ها، مشی دولت‌ها، گرایش سیاسی دولت‌ها، رئیس دولت‌ها فرقی نمی‌کند "هر که خواهد گوبیا" چرا که بروکراسی رویافروش کشور آرزوی شیرین و بدور از واقعیت حذف فقر مطلق را به آنها تحمیل خواهد کرد.

این روزنامه تاکید کرده است: توصیه سیاستی و دغدغه مندانه به تصمیم گیران و سیاست گذاران کشور در خصوص برنامه هفتم توسعه و هدف غیر واقعی حذف فقر مطلق این است که اینبار در دام بروکراسی رویاباف، آرزوفروش و ناکارآمد نیافتند و آرزوی غیر قابل تحقق حذف فقر مطلق را از این برنامه حذف کنند و هدفی واقعی، قابل تحقق را جهت‌گیری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها