کد خبر: 613844
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۰۸:۲۰:۰۰
| |

شکست بزرگ برای موافقان فیلترینگ؛ اینستاگرام همچنان محبوب است

اینستاگرام با وجود محدودیت‌ها، هنوز در سال ۱۴۰۲ نیز انتخاب اول مدیران مارکتینگ شرکت‌ها برای تبلیغات است.

شکست بزرگ برای موافقان فیلترینگ؛ اینستاگرام همچنان محبوب است
کد خبر: 613844
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۰۸:۲۰:۰۰

براساس نظرسنجی اسفندماه 1401 یکتانت از مدیران مارکتینگ، اینستاگرام در بین شبکه‌های اجتماعی همچنان بیشترین محبوبیت را برای تبلیغات دارد. همچنین نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد کمپین‌های آفلاین نیز بیش‌از‌پیش رشد داشته‌اند که این موضوع می‌تواند به مواردی نظیر برندینگ و البته تبلیغات در فضای خارج از اختلال‌های شبکه مرتبط باشد. 

در این نظرسنجی یکتانت جدا از موضوع رشد کمپین‌های آفلاین، به رشد تبلیغات پیامکی هم اشاره شده که همین موضوع بیانگر تأثیرات عدم دسترسی به اینترنت باثبات و فیلترنشده است. بعد از تشدید فیلترینگ در مهرماه 1401، این شیوه‌ها از سوی مدیران مارکتینگ به‌عنوان راه‌کارهای جایگزین مطرح شده که به‌نظر می‌رسد نتیجه‌بخش هم بوده است. 

به‌طور کلی باید گفت اینستاگرام به‌عنوان شبکه اجتماعی فیلترشده، همچنان در بین کانال‌های تبلیغاتی اثرگذار باقی مانده. این شبکه اجتماعی از مهرماه 1401 تا امروز فیلتر شده و دسترسی به آن برای کاربران بسیار دشوار است. این درحالی است که نتایج بررسی‌های یکتانت نشان داده اینستاگرام با وجود محدودیت‌ها، هنوز در سال ۱۴۰۲ نیز انتخاب اول مدیران مارکتینگ شرکت‌ها برای تبلیغات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها