ادعای عجیب روزنامه کیهان درباره مسمومیت‌ها: ناشی از «هیستریک عمومی» است!

روزنامه کیهان نوشت: این احتمال مطرح است که خود اضطراب ناشی از انتشار گسترده اخبار مربوط به مسمومیت‌ها و دامن زدن شدید به این مسئله از سوی رسانه‌های معاند و برخی شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نوعی «هیستریک عمومی» شده باشد.

ادعای عجیب روزنامه کیهان درباره مسمومیت‌ها: ناشی از «هیستریک عمومی» است!
کد خبر: 600798
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان مسمومیت دانش‌آموزان را ناشی از «هیستریک عمومی» دانسته و رسانه‌هایی را که به پوشش اخبار مربوط به مسمومیت‌ها می‌پردازند متهم کرده است!

به گزارش کیهان، در کنار احتمال مسمومیت دانش‌آموزان به واسطه یک عامل بیرونی، این احتمال هم مطرح است که خود اضطراب ناشی از انتشار گسترده اخبار مربوط به مسمومیت‌ها و دامن زدن شدید به این مسئله از سوی رسانه‌های معاند و برخی شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نوعی «هیستریک عمومی» شده باشد و برخی از دانش‌آموزان به واسطه بار شدید روحی و روانی ناشی از این فضای مسموم تبلیغاتی، دچار بروز برخی علائم شده باشند یا با کوچک‌ترین بهانه طبیعی و روزمره نیز احساس برخی علائم مسمومیت در آنها بروز کند.

این روزنامه سپس نوشته است: در روزهای اخیر یکی از عوامل دامن زدن به استرس و نگرانی والدین و در نتیجه دانش‌آموزان بار روانی ایجاد شده در فضای مجازی درخصوص خبر مسمومیت‌ها و بازنشر گزارش‌ها پرحجم و هدفمند رسانه‌های معاند در این فضا بوده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها