در قسمت بیست‌وپنجم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از طنز و کاریکاتور تا طراحی صنعتی در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با علی میرایی

علی میرایی طراحی صنعتی کار کرده اما کارتونیست است و طراحی وب و مشاوره برندیگ هم می‌کند. خط‌های علی میرایی روان و راحت است. چهره او را که می‌بینی باورت نمی‌شود که این همه نمک و مزه را او خلق کرده است. فرم‌های علی میرایی با نمک و دوست‌داشتنی‌اند که این خصیصه شامل خود او هم می‌شود.

حجم ویدیو: 29.07M | مدت زمان ویدیو: 00:17:28 دانلود ویدیو
کد خبر: 292712
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی میرایی بزرگ‌شده مکتب طنز و کاریکاتور است. او یک سال بعد از انقلاب به دنیا آمده و چون برای طی کردن مسیر موفقیت عجله داشت، از همان ده دوازده سالگی فعالیت در زمینه کارتون و کاریکاتور را شروع کرد. در همان سطر اول لو دادم که او کارش را از طنز و کاریکاتور شروع کرد، اما چون یک جا بند نمی‌شود، رفت و با کیهان‌کاریکاتور هم کار کرد. این همکاری به او مزه داد برای همین رفت و با نشریات دیگر هم کار کرد. انگار تنوع‌طلبی هم بعضی جاها خوب است.

علی طراحی صنعتی کار کرده اما کارتونیست است و طراحی وب و مشاوره برندیگ هم می‌کند. خط‌های علی میرایی روان و راحت است. چهره او را که می‌بینی باورت نمی‌شود که این همه نمک و مزه را او خلق کرده است. یعنی هر چه از جدیت چهره علی بگویم، کم گفته‌ام. از جملات قبلی کاشف به عمل می‌آید که فرم‌های علی میرایی با نمک و دوست‌داشتنی‌اند که این خصیصه شامل خود او هم می‌شود. حالا او چهل سال دارد و سال‌ها از شروع فعالیتش می‌گذرد. با آرزوی گذار ایمن او از بحران چهل سالگی، از شما دعوت می‌کنم تا گفت‌وگوی ما را با علی میرایی ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها