منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

پسر آقای میرسلیم امکان ارائه دنیایی از اطلاعات به منافقین را با دسترسی‌های خاص ایشان داشت/ فرزندان برخی اعضای شورای نگهبان همکار منافقین بودند و حتی کشته شدند

رویه دوگانه شورای نگهبان در برخورد با آقایان لاریجانی و میرسلیم مشهود است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

پسر آقای میرسلیم امکان ارائه دنیایی از اطلاعات به منافقین را با دسترسی‌های خاص ایشان داشت/ فرزندان برخی اعضای شورای نگهبان همکار منافقین بودند و حتی کشته شدند
کد خبر: 564179
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۲:۰۰:۰۰

حدیث روشنی- مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته خبر «بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین» را تایید کرد و گفت «منافقین با شناسایى و سوءاستفاده از نقطه‌ضعف مهدى او را شکار کرده و به دام انداخته و سعى کردند از او اطلاعاتی به دست بیاورند که البته، چون او فاقد هر گونه اطلاعات طبقه‌بندى‌شده بوده، موفقیتى جز به دام انداختن او کسب نکردند.» او همچنین با بیان اینکه این رخداد در تیرماه سال ۹۸ رخ داده گفته است: «فرزندم بسیار عاطفى و ساده‌لوح و سست‌‌اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شد و منافقین از همین مساله سوءاستفاده کردند.»

بیشتر بخوانید:

منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم و نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این موضوع گفت: بر اساس تاریخ‌های اعلامی، فرزند آقای میرسلیم پیش از ثبت‌نام‌های انتخابات مجلس یازدهم دستگیر شده‌اند و به رغم احراز جرم فرزند ایشان توسط نهادهای امنیتی، خللی در روند بررسی و تایید صلاحیت آقای میرسلیم برای کاندیداتوری در مجلس یازدهم رخ نداده است.

او با مقایسه این موضوع با رد صلاحیت علی لاریجانی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری نیز توضیح داد: پشت موضوع رد صلاحیت آقای لاریجانی یک جریان سیاسی بود و مساله حضور کوتاه‌مدت دختر ایشان در خارج از کشور بهانه بود.

دختر آقای لاریجانی از شوهر تمکین کرد و به خارج از کشور رفت/ پسر آقای میرسلیم امکان تحویل اطلاعات کشور را به منافقین داشت

فعال سیاسی اصولگرا در این‌ باره خاطرنشان کرد: دختر آقای لاریجانی برای سفر به خارج از کشور، تمکین به شوهر کرده بود، اما پسر آقای میرسلیم برای براندازی با سازمان منافقین همکاری کرده است و اصلاً این دو حتی با یکدیگر قابل قیاس هم نیست.

او ادامه داد: با توجه به دسترسی‌های خاص آقای میرسلیم به جاهای مختلف پسر او این امکان را داشت که دنیایی از اطلاعات را جمع و جور کند و تحویل منافقین دهد.

پرونده‌های همکاری فرزندان برخی اعضای شورای نگهبان با منافقین

حقیقت‌پور با بیان این مطلب که «اقدام دوگانه شورای نگهبان در رویه بررسی صلاحیت‌ها قابل دفاع نیست» تصریح کرد: اگر قرار است پدران از عملکرد فرزندان مصون باشند که نباید در ارتباط با دختر آقای لاریجانی آن جوسازی صورت می‌گرفت، اگر هم قرار است پدران چوب رفتارها و اعمال فرزندان را بخورند که چرا در پرونده به این مهمی در ارتباط با آقای میرسلیم، استثنا قائل شده‌اند.

میرسلیم

او افزود: پرونده بعضی از فرزندان اعضای شورای نگهبان مساله‌دار است. فرزندان برخی اعضای شورای نگهبان با منافقین همکار بوده‌اند و حتی کشته شده‌اند، به هر حال این مسائل وجود دارد و باید در ارتباط با رویه برخورد با اینها تصمیم واحدی گرفته شود.

شورای نگهبان هیچ اقدامی در جهت جبران ظلمی که رهبر انقلاب آن را «بین» خواندند انجام نداد

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم با انتقاد از رفتارهای دوگانه سیاسی در شورای نگهبان گفت: در عجبم که شورای نگهبان به رغم نهیب حضرت آقا مبنی بر اینکه ظلم به برخی افراد و خانواده‌هایشان بین است و باید جبران شود هیچ اقدامی نکردند و امروز نیز باید در ارتباط با این مسائل پاسخگو باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها