کد خبر: 642783
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۲۲:۱۰:۰۰
| |

سامسونگ رقیب گوگل و مایکروسافت شد!

مرورگر این شرکت که با نام Samsung Internet شناخته می‌شود، روی مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض نصب است.

سامسونگ رقیب گوگل و مایکروسافت شد!
کد خبر: 642783
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۲۲:۱۰:۰۰

 گوشی ها و تبلت های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض به مرورگر کروم برای وب‌گردی مجهزند؛ اما بسیاری از شرکت‌های گوشی‌ساز ازجمله سامسونگ نیز مرورگر اختصاصی دارند. مرورگر این شرکت که با نام Samsung Internet شناخته می‌شود، روی مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض نصب است.

به گزارش زومیت، سامسونگ با هدف دستیابی به کاربران بیشتر، مرورگر اختصاصی خود را برای کامپیوترها و لپ تاپ های ویندوزی منتشر کرده است. اپلیکیشن ویندوزی Samsung Internet  را همین‌حالا می‌توان ازطریق مایکروسافت استور (فروشگاه داخلی ویندوز) دانلود کرد. 

 هم‌اکنون می‌توانید در مرورگر دسکتاپ Samsung Internet وارد حساب سامسونگ شوید تا اطلاعات همگام‌سازی شوند. با این کار به تاریخچه‌ی جست‌و‌جو، بوکمارک‌ها، صفحات ذخیره‌شده‌ها و تب‌های بازشده دسترسی خواهید داشت؛ اما فعلاً از دسترسی به رمزهای عبور خبری نیست.

 نخستین‌باری که Samsung Internet را در ویندوز اجرا می‌کنید، این مرورگر به شما امکان می‌دهد که سراغ ایمپورت‌کردن تاریخچه‌ی جست‌و‌جو و بوکمارک‌ها و اطلاعات این‌چنینی از سایر مرورگرها ازجمله گوگل کروم و مایکروسافت اج بروید. امکان ایمپورت‌کردن بوکمارک‌ها ازطریق فایل HTML نیز وجود دارد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها