کد خبر: 637284
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۴۰:۱۳
| |

بازار سیاه ثبت‌نام لاتاری؛ نان اسم‌نویسی برای لاتاری به جیب این افراد می‌رود

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: هرچند ثبت‌نام لاتاری کاملا رایگان است، اما بازار سیاهی به وجود آمده که در آن سودجویان با طراحی پکیج و دریافت مبالغ قابل توجه، وعده شانس بیشتر برای برنده شدن در لاتاری را به متقاضیان می‌دهند.

بازار سیاه ثبت‌نام لاتاری؛ نان اسم‌نویسی برای لاتاری به جیب این افراد می‌رود
کد خبر: 637284
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۴۰:۱۳

روزنامه دنیای اقتصاد گزارشی از بازار داغ ثبت‌‌نام لاتاری دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، هرچند ثبت‌نام لاتاری کاملا رایگان است، اما بازار سیاهی به وجود آمده که در آن سودجویان با طراحی پکیج و دریافت مبالغ قابل توجه، وعده شانس بیشتر برای برنده شدن در لاتاری را به متقاضیان می‌دهند. از انجام کارهای ثبت‌نام در کافی‌نت‌ها در ازای پرداخت حدود 80هزار تومان گرفته تا طراحی پکیج‌های گوناگون با قیمت‌هایی نزدیک به 800هزار تومان که به افراد وعده می‌دهد در صورت خرید آن‌، شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری دارند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: برای مثال یک کانال تلگرامی که خود را دارای مجوز کسب‌وکار اینترنتی نیز معرفی کرده، پکیج‌های عادی و طلایی برای ثبت‌نام در لاتاری طراحی کرده است. در پکیج عادی، تعرفه ثبت‌نام برای فرد مجرد 250هزار تومان، یک شانس برای فرد متاهل 400هزار تومان و دو شانس برای فرد متاهل 550هزار تومان تعیین شده است. اما در پکیج طلایی که البته مشخص هم نیست تفاوت آن با پکیج عادی چیست، تعرفه فرد مجرد 400هزار تومان، یک شانس برای فرد متاهل 600هزار تومان و دو شانس برای یک فرد متاهل 800هزار تومان تعیین شده است. همچنین در این طرح‌ها به ازای هر فرزند، 50هزار تومان دیگر از افراد اخذ می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها