کد خبر: 633757
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۰۶:۳۰:۰۰
| |

پشمالوترین نوزادی که در جهان به دنیا آمده + عکس

پشمالوترین نوزادی که در جهان به دنیا آمده + عکس
کد خبر: 633757
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۰۶:۳۰:۰۰

جوآئو میگل نوزادی با حجم زیادی مو بر روی بدن و صورتش در دنیا معروف شده است. ویدیوهایی که والدین جوآئو میگل برزیلی، از او در تیک تاک به اشتراک گذاشتند، باعث تعجب کاربران شد و بسیاری اعتقاد داشتند که او یک مرد بالغ در کالبد یک نوزاد است. علیرغم اینکه جوآئو نسبتاً عادی است و قادر به انجام کارهای عادی کودکانه است، حساب تیک تاک این نوزاد پرمو بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دنبال کننده دارد.

موهای ضخیم و پر پشتی که سر تا پای او را پوشانده است، کنجکاوی مردم را به حدی برانگیخته است که آنها برای دیدن تصاویر بیشتر از او بازمی گردند. ابروهای پهن و موهای تیره صورت جوآئو به او ظاهری عجیب و غریب داده است و او را مانند مردی که در بدن کودکی گرفتار شده است جلوه می دهد.

اما موهای صورت اوست که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، صدها و گاهی هزاران نفر از مردم به بخش نظرات هجوم می آورند تا افکار خود را مطرح کنند. یکی از کاربران در یکی از پست‌های خود نوشت: «او از اکثر مردان ریش بهتری دارد.»

نفر دوم به شوخی گفت: «میگل پس از به دنیا آمدن مادرش را از بیمارستان به خانه برد.»

 

نوزاد

دیگری اظهار داشت: «میگل می تواند بدون کارت شناسایی مشروبات الکلی خریداری کند.»

به گفته کارشناسان، نام رسمی موهای نوزادان پر مو، لانوگو (کُرک جَنین) است. متخصص اطفالی گفت که اگر کودک شما رشد بیش از حد مو را تجربه کند، جای نگرانی وجود ندارد. او گفت: «اگر کودک شما با لانوگو متولد شود، ظرف چند روز یا چند هفته ناپدید می شود. گفته می‌شود، اگر موها زمان بیشتری باقی ماندند، باز هم همه چیز طبیعی است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها