کد خبر: 605021
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۰۵:۰۵:۰۰
| |

جهنم پوتین بر سر ناتو؛ ۳۰۰ آمریکایی و انگلیسی کشته شدند!+ عکس

«مرکز فرماندهی ناتو در سایه» در اوکراین در این حملات نابود شده است.

جهنم پوتین بر سر ناتو؛ ۳۰۰ آمریکایی و انگلیسی کشته شدند!+ عکس
کد خبر: 605021
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۰۵:۰۵:۰۰

حدود ۳ هفته پیش روسیه در یک حمله موشکی علاوه بر موشک‌های کروز از موشک هایپرسونیک کینژال هم استفاده کرد که ظاهرا هدف آن مرکز فرماندهی زیر زمینی ناتو در کیف بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل رسانه‌های روسی، این مرکز ۱۲۰ متر زیر زمین بوده است. طبق آخرین خبرها از ۳۰۰ پرسنل نظامی  انگلیسی و آمریکایی که در آن کار می‌کردند فقط ۴۰ نفر زنده بالا آورده شدند! 

اما نیوزویک به تازگی نوشته این ادعایی است که در برخی از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله کانال‌های طرفدار کرملین و روسیه دست به دست می‌شود. گفته شده که «مرکز فرماندهی ناتو در سایه» در اوکراین در این حملات نابود شده است.

 

موشک فراصوت (3)

 

یک رسانه یونانی هم نوشت، مرکز فرماندهی و کنترل ناتو در اوکراین توسط موشک های مافوق‌صوت کینژال مورد اصابت قرار گرفت و بسیاری از مقامات سربازان پنتاگون در این حمله کشته شدند.

 

نیوزویک تایید کرده نمی‌تواند ادعای کشته شدن ده‌ها افسر ناتو و اوکراینی را توسط موشک کینژال را ثابت کند و به تحقیقات بیشتری نیاز است. اما در ۹ مارس ۲۰۲۳ شاهد یک حمله موشکی سنگین توسط روس‌ها بودیم که از موشک کینژال و.. هم استفاده شده بود. 

 

موشک فراصوت (1)

 

وزارت دفاع روسیه هم در آن زمان اعلام کرد: «هدف از حملات محقق شد و تمام اهداف تعیین‌شده، از جمله «پایگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین» و «تاسیسات تولید برای تعمیر تجهیزات نظامی و تولید مهمات» مورد هدف قرار گرفتند.

نیوزویک در پایان نوشت چنین حمله سنگینی رخ داده و زیرساخت‌های اوکراین هدف قرار گرفته‌اند.

 

 

موشک فراصوت (5)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

    بیشتر بهتر

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها