کد خبر: 604900
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۰۴:۳۱:۱۱
| |

شام در لس‌آنجلس آمریکا؛ بدون لباس و با هزینه شبی ۸۸ دلار

شام در لس‌آنجلس آمریکا؛ بدون لباس و با هزینه شبی ۸۸ دلار
کد خبر: 604900
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۰۴:۳۱:۱۱

نوشته مادلین آگلر - نیویرک‌تایمز - شانه‌های پشت برهنه دو زن رو به روی میزی با شمع‌های روشن را می‌بینم.. یکی از زن‌ها گیره‌ای دارد که موهایش را بالا می‌گیرد و دیگری موهایش را رها کرده است.

تجربه شام Füde ، توسط چارلی آن مکس میزبانی می‌شود. او گفت که رویدادهای خود را شبیه نقاشی‌های رنسانس برگزار می‌کند، چرا که بسیار رمانتیک است.

هنگام گشت‌وگذار در اتاق، یکی از ملحفه‌هایی که پنجره‌های رو به خیابان را می‌پوشاند، ناگهان افتادکه سریع چند زن آن را سر جای خود قرار دادند. به هر حال همه اینجا برهنه و عریان هستند و نباید از بیرون دیده داشته باشد.

برای رزرو شام در اینجای عجیب، کافی است ۸۸ دلار پرداخت کرده و محل خود را رزرو کنید. اما کلمه Füde  چیست؟ Umlaut برای کمک به مردم برای تلفظ آن مانند "غذا" است، نه "Feud" و احترام به میراث آلمانی-یهودی صاحب آنجا.

اما فضای داخل چگونه است؟ درواقع این یک مهمانی شام وگان برهنه با یک سری غریبه است. هر یک از شرکت کنندگان که بین ۲۰ تا ۵۰ سال سن دارند هنگام ورود برخورد متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها لباس‌های مهمانی کامل به تن داشتند، در حالی که برخی دیگر پیراهن‌ و شلوار جین تن دارند. هنگام ورود همه باید برهنه شوند و و پس از آن به گروه‌ها و افراد مختلف ملحق می‌شوند، خود را معرفی می‌کردند و مودبانه درباره آب‌وهوا گپ می‌زدند.

استفانی اوریبه، که در این شام شرکت کرده می‌گوید: «فکر می‌کنم برهنگی به ما امکان می‌دهد به روشی متفاوت با هم ارتباط برقرار کنیم. برای از بین بردن آنچه که پدرسالاری بر سر ما گذاشته است. مانند، بیش از حد جنسی شدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • امید ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

    فقط بر سرگرمئ

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها