کد خبر: 653889
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۰:۵۵:۴۷
| |

جشن تولد یک‌سالگی زیپاد برگزار شد

کیدزی، سرویس‌ کودک و نوجوان بانک پاسارگاد، درجشن تولد یک سالگی اپلیکیشن بانکی زیپاد اعلام کرد که قرار است به زودی از اولین نئوبانک کودک و نوجوان رونمایی کند.

جشن تولد یک‌سالگی زیپاد برگزار شد
کد خبر: 653889
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۰:۵۵:۴۷

روز گذشته جشن تولد یک‌سالگی زیپاد با حضور برخی از مدیران کیدزی و زیپاد و کاربران اپلیکیشن زیپاد همراه با خانواده‌های آن ها برگزار شد.
در این جشن که مشخصا برای کودکان و نوجوانان برگزار شده بود، کودکان و نوجوانان دارای حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد به همراه والدینشان حاضر شدند تا هم کنار خانواده زیپاد جشن بگیرند هم نظاره‌گر نتایج قرعه‌کشی۵ میلیارد ریالی زیپاد باشند.
در ابتدای مراسم، محمود رضا فرهادی، مدیر سرویس‌های کودک و نوجوان بانک پاسارگاد و مالک کسب و کار کیدزی در جشن یک‌سالگی اپلیکشن زیپاد اعلام کرد که قرار است به زودی از اولین نئوبانک کودک و نوجوان کشوررونمایی کند و در این‌باره گفت: «هدف ما از این دورهمی برگزاری یک جشن مختصر برای معرفی زیپاد بود. زیپاد یکسال است که فعالیت خود را شروع کرده اما کمتر از شش ماه است که به صورت رسمی وارد بازار مالی ایران شده است.»
او ادامه داد: «زیپاد برای افراد کمتر از ۱۸ سال قابلیت افتتاح حساب با شماره کارت اختصاصی را فعال کرده است و کودکان از بدو تولد می‌توانند حساب بانکی داشته باشند و بعد از ۵ سالگی هم کارت بانکی زی کارت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.»
فرهادی ادامه داد: «هدف و رسالت ما از ساخت زیپاد ایجاد یک فضای امن در بستر خانواده و برای والدین است تا کودکان علاوه بر یادگیری مدیریت مالی از کودکی احساس استقلال داشته باشند و سواد مالیاتی را یاد بگیرند. »
او درباره گسترش زیپاد توضیح داد:«بیشتر مایل هستیم تا خدمات خود به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را در زیپاد گسترش دهیم و تلاش ما برای عدد و رقم نیست بلکه آموزش و خدمت به کودکان را از رسالت های اصلی و اساسی خود می‌دانیم و با تمام روح و توانمان پای کارهستیم.»
فرهادی درباره جلب رضایت مشتریان توضیح داد: «صد درصد از شهرهای ایران در حال استفاده از این برنامه هستند و زیپاد به بیش از ۹۰ درصد مناطق محروم هم خدمت‌رسانی می‌کند. تا امروز موفقیتی که به دست آورده‌ایم برای ما دلگرم کننده بوده‌است تا در سال آینده خدمات و جوایز بیشتری ارائه دهیم، خدماتی که برای بچه‌ها جذابیت داشته باشد.»
او در پایان گفت: «از امروز تا ایام عید نوروز این امکان در اپلیکیشن زیپاد فراهم شده است که کودکان با کد معرف می‌توانند از دوستان خود دعوت کنند و با هر دعوت موفق مبلغ ۶۰ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.»

در ادامه مراسم نیز قرعه کشی جشنواره تولد زیپاد که از بهمن ماه آغازشده بود برگزار شد و با استفاده از نرم افزار ویژه بانک پاسارگاد، قرعه‌کشی ۵۰۰ میلیارد ریالی برای ۳۶۸ نفر انجام شد. اولین برنده این قرعه کشی پسری ۱۲ ساله به نام آرتین رهبری بود که برنده جایزه ۳۰ میلیون تومانی زیپاد شد، در ادامه ۱۲ نفر از کاربران زیپاد نیز برنده جایزه ۱۲ میلیون تومانی شدند و در ادامه نیز ۳۶۵ نفر برنده جایزه یک میلیون تومانی جشنواره زیپاد شدند.
در بخش دیگر مراسم با توجه به حمایت کیدزی از کودکان و نوجوانان مستعد و خلاق، دو مخترع کودک حوزه رباتیک به همراه مادرانشان روی صحنه آمدند و درباره اختراعاتشان صحبت کردند.
همچنین در بخشی از این جشن هومن خیاط با تیم تهران دابشو روی صحنه آمد و دوبله همزمان انیمیشن و چند برنامه را به همراه همکارانش اجرا کرد.
در پایان مراسم نیز شمع تولد یک سالگی زیپاد توسط کودکان حاضر در سالن خاموش شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها