کد خبر: 615478
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۸:۰۷:۱۰
| |

بهترین مراکز خرید ارزان قیمت دبی

دبی یکی از شهرهایی است که این روزها میزبان مسافرانی است که از کشورهای مختلف به آنجا سفر می‌کنند.

بهترین مراکز خرید ارزان قیمت دبی
کد خبر: 615478
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۸:۰۷:۱۰

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است دبی به عنوان یک شهر مطلوب برای سفر و تفریح در نظر گرفته شود مراکز خریدی است که در آن واقع شده‌اند. بنابراین، جای تعجب نیست که سوالات زیادی در مورد مراکز خرید دبی پرسیده می‌شود. بهتر است بدانید دبی مراکز خرید متعددی دارد و هر یک از آنها برای یک گروه از خریداران مناسب است و بسیاری از آنها جزو جاهای دیدنی دبی است. اگر شما نیز جزو آن دسته افراد هستید که می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد مراکز خرید دبی افزایش دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید دراگون مارت

یکی از مراکز خرید دبی که هم اجناس آن قیمت مناسبی دارند و هم کیفیتشان بالاست مرکز خرید دراگون مارت است. در این مرکز اجناس چینی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. در مرکز خرید دراگون مارت می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید، از پوشاک گرفته تا لوازم الکتریکی، پیدا کنید.

 البته باید به این مسئله توجه داشته باشید جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود و شما باید با دقت خرید کنید. آدرس این مرکز خرید جاده ال اویر، اینترنشنال سیتی است و ساعات بازدید از آن 10 صبح تا 10 شب است. اگر شما به خرید علاقه‌مند هستید، می‌توانید در ساعاتی که ذکر شده است به مرکز خرید دراگون مارت بروید و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید.

وافی مال

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که اجناس با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند وافی مال است. این مرکز خرید دارای 300 فروشگاه است و شما می‌توانید کالاهای متنوعی از برندهای معتبر دنیا را با قیمت مناسب در آنجا پیدا کنید. اگر تمایل دارید که اجناس مورد نیاز خود را از برندهای لوکس تهیه کنید و به دنبال مراکز خرید دبی هستید که محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند، باید به وافی مال مراجعه کنید. معماری این مرکز خرید بسیار خاص و خیره‌کننده است و زمانی که وارد این مرکز خرید می‌شوید بی‌شک تحت تاثیر زیبایی آن قرار می‌گیرید. این مرکز خرید در ام هریر 2، جاده اود متا قرار گرفته است.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

یکی از مراکز خرید دبی که پایه‌گذاری آن به گذشته باز می‌گردد و زمانی که تعداد مراکز خرید دبی محدود بودند پایه‌گذاری شد، مرکز خرید سیتی سنتر دیره است. این مرکز نزدیک به بندر است و همین امر باعث شده است که به یک محل مناسب برای خریدوفروش محصولات وارداتی تبدیل شود. کسانی که برای خرید به این مرکز رفته‌اند، قیمت محصولات و اجناس را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌دانند. همچنین، اگر به دنبال مرکزی برای خرید موبایل، لپ‌تاپ و وسایل الکترونیکی دیگر هستید، باید بدانید مرکز خرید سیتی سنتره یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

مرکز خرید الکرامه

مرکز خرید الکرامه یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که محصولاتی را با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید محصولات و اجناسی نظیر کیف دستی، ساعت‌های مچی، کفش‌های شیک هستید، باید بدانید این مرکز بهترین گزینه برای شماست.

باید بدانید در مرکز خرید الکرامه تمامی محصولاتی که ارائه می‌شوند قیمت مناسبی دارند و همین امر این مرکز را به یکی از مراکز خرید دبی تبدیل کرده است که طرفداران زیادی دارد. کسانی که می‌خواهند به مرکز خرید الکرامه بروند باید بدانند این مرکز در بافت سنتی دبی قرار گرفته است.

دهکده جهانی

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که شما هم می‌توانید محصولات ارزان قیمت در آنجا پیدا کنید و هم می‌توانید از تفریحات دیگر آن مانند خدمات گردشگری بهره‌مند شوید، دهکده جهانی است. بر اساس اطلاعاتی که در این راستا به دست آمده است سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر از این مرکز دیدن می‌کنند و همین امر نام دهکده جهانی دبی را به یک نام شناخته شده و معتبر تبدیل کرده است. این مرکز در خیابان شیخ محمد بن زاید قرار گرفته است و شما می‌توانید در ساعت ۴ بعدازظهر تا 12 شب از آنجا دیدن کنید. البته این مرکز در روزهای تعطیل تا ساعت 1 بامداد باز است.

فستیوال سیتی مال

یکی از مراکز خرید دبی فستیوال مال دبی است که در آنجا 400 فروشگاه، اجناس متعددی را به مسافران و خریداران عرضه می‌کنند. در این مرکز برندهای بین‌المللی و محلی شعبه دارند و اجناس خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران می‌گذارند. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است فستیوال سیتی مال به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دبی شناخته شود وجود 90 رستوان و کافه محلی و بین‌المللی در این مرکز است. معمولا، این مرکز در مقایسه با مراکزی که در بالا اشاره کردیم اجناسی با قیمت بالاتر ارائه می‌دهد، اما دیدن از آن خالی از لطف نیست.

بهتر است بدانید سینما 18 صفحه‌ای در این مرکز خرید وجود دارد که آن را به یک محیط خاص و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. زمانی که در این مرکز حضور دارید می‌توانید از زیبایی‌هایی که در محوطه آن وجود دارند بهره‌مند شوید. رقص فواره‌های آب با موسیقی و لیزر از امکانات خاص این پاساژ به شمار می‌رود. شهربازی با چرخ و فلک بزرگ امکانات دیگری است که شما در این پاساژ می‌بینید.

مرکز خرید ابن بطوطه

آیا دوست دارید زمانی که در یک پاساژ هستید، نمایی از بازارهای دنیا را مشاهده کنید؟! مرکز خرید ابن بطوطه یکی از مراکز خرید دبی است که بر پایه طراحی اقتباسی از بازارهای جهانی طراحی شده است. اگر بخواهیم به تاریخچه این مرکز اشاره کنیم باید بگوییم ابن بطوطه جهانگرد مراکشی است.

ایشان به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده بودند و معماری بازارهای دنیا آنها را تحت تاثیر قرار داده بود. در پایان، به این نتیجه رسیدند طراحی بازاری که مراکز خرید مهم دنیا را به تصویر بکشد می‌تواند دلنواز باشد. مرکز خرید ابن بطوطه بر اساس معماری‌هایی از هند، ایران، مصر، تونس و آندلس طراحی شده‌ است و همین امر بر جذابیت آن افزوده است. از امکانات دیگر مرکز خرید ابن بطوطه می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینما

  •  سالن بولینگ

  •  شهربازی sky zone

  • پارک Chuck E Cheese’s

  • ۲۹ رستوران و غذاخوری و فودکورت

  •  ۲۷ کافی شاپ

چگونه خرید خوبی را در دبی تجربه کنم؟

اگر می‌خواهید تجربه خود را در مراکز خرید دبی به یک تجربه دوست‌داشتنی تبدیل کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید از مراکز خرید دبی ابتدا بودجه مالی خود را مشخص کنید.

  • چندین مرکز خرید را که احساس می‌کنید اجناس مورد نیاز شما را دارند در اولویت قرار دهید.

  • فروشندگان دبی به شما تخفیف می‌دهند و شما می‌توانید از آنها درخواست تخفیف داشته باشید.

چگونه برای خرید بلیط دبی و رزرو هتل اقدام نمایم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مراکز خرید دبی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید مراکز خرید متعددی در دبی وجود دارند و شما باید آنها را بر اساس نیاز و بودجه خرید خود انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید به دبی سفر کنید و محصولات مورد نیاز خود را از مراکز خرید تهیه کنید و به دنبال مرکز معتبری برای خرید بلیط دبی و رزرو هتل هستید، می‌توانید به سایت فلای تودی(flytoday.ir) مراجعه نمایید و از خدمات بی‌شماری که این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها