کد خبر: 661412
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۰:۰۳
| |

اتهام بزرگ مهاجم آرژانتینی استقلال؛ دیدم که کمک‌داور به تیمی کمک کند!

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال به نحوه داوری‌ها واکنش نشان داد.

اتهام بزرگ مهاجم آرژانتینی استقلال؛ دیدم که کمک‌داور به تیمی کمک کند!
کد خبر: 661412
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۰:۰۳

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی در جریان تمرین تیم استقلال در توضیح از دست رفتن صدرنشینی آبی پوشان در این هفته از مسابقات، گفت: بازی آخر بد بازی نکردیم ولی سه امتیاز را نتوانستیم به دست بیاوریم. تیم شرایطش خوب است و بچه‌ها با روحیه هستند و برای برد خواهیم رفت. ما مطمئن هستیم که می‌توانیم این ۶ امتیاز باقی مانده را به دست آوریم.

به گزارش ورزش سه، مهاجم آبی پوشان در مورد نحوه داوری‌ها گفت: اتفاقاتی هم در بازی افتاده که روی من خطا شده اما داور سوت نزده. می‌توان گفت دیدم که کمک‌داور به تیمی کمک کند و دیدم داوران سوت‌هایی زده‌اند که تصمیمات درستی نبوده.

وی افزود: نسبت به اسپانیا شرایط اینجا متفاوت است. آنجا VAR هست و با ایران متفاوت است.

بلانکو در مورد احتمال بازگشت دوباره استقلال به صدر جدول خاطرنشان کرد: من در دوران بازیگری‌ام این اتفاق افتاده که در بازی‌های عقب مانده مجبور به پیروزی باشیم و این شرایط را تجربه کرده‌ام.

او ادامه داد: از هواداران ممنون هستم که از روز اول با من ارتباط خوبی داشتند و در همه بازی‌ها، کمک هواداران را حس می‌کنیم. همیشه نظرم این است که بازیکنان مثل بازیکن دوازدهم تیم هستند و کمک می‌کنند. برای همین از اینجا از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.

بلانکو در مورد تفاوت‌ها و شباهت‌های لیگ آرژانتین توضیح داد: امروز در دنیا می‌بینیم که رقابت لیگ‌ها نزدیک است و در ایران هم همینگونه است. امروز در جهان با توجه به تکنولوژی و پیشرفت‌هایی که گرفته، تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و به نظر من لیگ ایران بازیکنان پویا و خوبی دارد.

این مهاجم آرژانتینی در مورد برخورد توپ به دست مدافع نساجی در بازی این هفته دو تیم گفت: فکر می‌کنم یک بازیکن به من سر زد و در یک صحنه هم توپ به دست بازیکن برخورد کرد که چون سریع اتفاق افتاد، من درست صحنه را ندیدم. من بعد از آن صحنه را دوباره ندیدم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها