کد خبر: 661215
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۲۱:۵۷:۴۴
| |

جنون سرخ در آزادی؛ پرسپولیس بازی سه هیچ باخته را برد و به صدر رفت

پرسپولیس در شبی جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال خوزستان را شکست داد.

جنون سرخ در آزادی؛ پرسپولیس بازی سه هیچ باخته را برد و به صدر رفت
کد خبر: 661215
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۲۱:۵۷:۴۴

پرسپولیس و استقلال خوزستان امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که روند دیوانه‌واری داشت، ابتدا استقلال خوزستان در نیمه اول با سه گل پیش افتاد اما پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم پس از اخراج ساویو روبرتو به بازی برگشتند و با به ثمر رساندن چهار گل به پیروزی رسیدند.

با این نتیجه پرسپولیس صدر جدول رده‌بندی را از استقلال قاپید و با ۶۳ امتیاز بالاتر از استقلال ۶۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. فرصت‌سوزی بزرگ استقلال خوزستان و از دست دادن سه امتیاز هم باعث شد که این تیم با ۲۲ امتیاز پایین‌تر از فولاد در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

پرسپولیس ۴ - ۳ استقلال خوزستان

گل‌ها: علیرضا کاظمی در دقایق ۴ و ۳+۴۵ و آسو رستم در دقیقه ۴۱ برای استقلال خوزستان - محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۷۶، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۸ و عیسی آل کثیر در دقیقه  ۸۶ و اوستون اورونوف در دقیقه ۵+۹۰ برای پرسپولیس

کارت زرد: ساویو روبرتو (۲ بار)، محمود مطلق‌زاده از استقلال خوزستان و علیرضا بیرانوند، علی نعمتی و عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس

کارت قرمز: ساویو روبرتو

شرح گل‌ها

کاظمی پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه موفق شد محمدحسین کنعانی زادگان را به راحتی از پیش رو بردارد و با ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کند. (گل اول استقلال خوزستان)

آسو رستم بعد از کنترل ارسال کرنر در محوطه جریمه با ضربه قوس دار پای چپ توپ را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. (گل دوم برای استقلال خوزستان)

ارسال بلند دروازه‌بان به سمت محوطه جریمه به کاظمی رسید و ضربه پای راست او دور از دستان بیرانوند به گل تبدیل شد. (گل سوم برای استقلال خوزستان) 

محمدحسین کنعانی زادگان از روی ضربه پنالتی موفق شد دروازه استقلال خوزستان را باز کند. (گل اول برای پرسپولیس)

اسماعیلی فر ارسال توپ به محوطه جریمه را با ضربه محکم پای راست از بین پاهای فرزین گروسیان عبور داد و یکی از گل‌ها را جبران کرد. (گل دوم برای پرسپولیس)

عیسی آل کثیر ارسال پشت مدافعان را کنترل کرد و با ضربه زمینی دروازه استقلال را باز کرد. (گل سوم برای استقلال خوزستان)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا و محمد آبشک.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها