کد خبر: 661071
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ ۱۷:۲۹:۰۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراف جالب بکهام در مورد مسی؛ اصلا نمی‌توانم چنین فکری در مورد لئو کنم!

دیوید بکهام می گوید با وجود اینکه مالک تیم MLS اینتر میامی است، خود را به عنوان «رئیس لیونل مسی» نمی بیند.

اعتراف جالب بکهام در مورد مسی؛ اصلا نمی‌توانم چنین فکری در مورد لئو کنم!
کد خبر: 661071
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ ۱۷:۲۹:۰۱

دیوید بکهام اعتراف کرد خود را به عنوان «رئیس» لیونل مسی نمی بیند. یکی از مالکان مشترک اینتر میامی اذعان می کند که هنوز نمی تواند باور کند که GOAT را متقاعد کرده تا به پروژه MLS خود بپیوندد.

به گزارش اعتمادآنلاین، دیوید بکهام می گوید با وجود اینکه مالک تیم MLS اینتر میامی است، خود را به عنوان «رئیس لیونل مسی» نمی بیند.

مسی در روزهای گذشته در یک فرم عالی برای اینترمیامی ظاهر شده است. بکهام از اینکه خود را رئیس چنین ستاره‌ای بخواند خودداری می کند.

بکهام پس از ترک پاری سن ژرمن در ژوئن سال گذشته توسط مسی، به جذب اسطوره آرژانتینی به ایالات متحده کمک کرد. ستاره سابق بارسلونا در MLS بسیار هیجان انگیز بوده است و بکهام ستاره سابق منچستریونایتد اعتراف می کند که وجود این مهاجم در تیم هنوز هم احساسی «سورئال» به او می‌دهد.

بکهام در پاسخ به این سوال که رئیس مسی بودن چگونه است، به پادکست Smartless گفت: «من نمی توانم اینطور به آن نگاه کنم، نمی توانم! فقط نمی توانم.»

او افزود: «آوردن مسی به میامی غیر قابل باور بود. و من هنوز نمی توانم آن را باور کنم. هر بار که کسی به سمت من برمی گردد و می گوید: “تو مسی را در تیم خود داری، متوجه این مساله هستی، نه؟” من به فکر فرو می‌روم. واقعاً سورئال است که بگوییم ما احتمالاً بهترین بازیکنی را داریم که تا به حال فوتبال بازی کرده است. موفق ترین بازیکنی است که تا به حال این بازی را انجام داده است و او در میامی در MLS بازی می کند.»

مسی در این فصل برای اینتر میامی فوق العاده بوده است. این بازیکن 36 ساله 10 گل در MLS به ثمر رسانده و 9 پاس گل دیگر به سایرین رسانده است تا به صعود هرونز به صدر کنفرانس شرق کمک کند. او همچنین دو گل را در جام قهرمانان کونکاکاف به ثمر رساند، اگرچه آنها در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند.

بکهام و مدیران همکارش در اینترمیامی امیدوارند ببینند مسی دوباره تیم تاتا مارتینو را به پیروزی می‌رساند وقتی آنها به کانادا می‌روند تا در بازی بعدی MLS خود در آخر هفته با ونکوور وایت‌کپس روبرو شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها