کد خبر: 659683
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

عمل خیرخواهانه نیمار و فرار از ریاکاری/ دلم نمی‌خواهد هر کاری می‌کنم پست کنم! + عکس

نیمار یک هواپیما مواد غذایی برای مردم سیل‌زده کشورش ارسال کرد.

عمل خیرخواهانه نیمار و فرار از ریاکاری/ دلم نمی‌خواهد هر کاری می‌کنم پست کنم! + عکس
کد خبر: 659683
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۸:۲۰:۰۰

نیمار پس از کمک غذایی به مردم برزیل بعد از سیل ویرانگر پیامی در صفحه شخصی خود ارسال کرد. این ستاره الهلال فاش کرد که دوست ندارد هر کاری را که انجام می‌دهد پست کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، نیمار ستاره برزیلی الهلال در اقدامی سخاوتمندانه به مردم سیل‌زده برزیل کمک غذایی کرد، برزیلی که این روزها تحت تاثیر سیل وحشتناک قرار دارد. این در حالی است که خود ستاره الهلال در حال بهبود از مصدومیت پارگی رباط صلیبی است.

بر اساس آخرین گزارش‌های رسانه‌ای، سیل گسترده برزیل را تحت تاثیر قرار داده است. باران‌های شدید در این کشور آمریکای جنوبی شرایط را به حد بحران رسانده است. طبق آخرین اطلاعات نزدیک به ۸۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود نقل‌مکان کرده‌اند. در زمان این پریشانی شدید، نیمار ستاره برزیلی در حالی که پیامی را برای تشویق بیشتر مردم به اهدای کمک به وطن خود ارسال کرد نکته‌ای را هم مطرح ساخت.

این فوتبالیست ۳۲ ساله تصویری از هواپیمایی را به اشتراک گذاشت که کمک‌های غذایی را به برزیل حمل می‌کرد و در توضیح آن نوشت: «من دوست ندارم و دلم نمی‌خواهد هر کاری که انجام می‌دهم یا کمکی را که می‌رسانم پست کنم، زیرا مهم نیست چه کسی این کار را انجام می‌دهد. این کار را از صمیم قلب انجام دهید، نه از روی وظیفه. بنابراین، این پست برای تشویق افراد بیشتری برای کمک کردن است. می‌خواهم از خلبان‌ها و همه کسانی که در این کار خیر شریک بودند تشکر کنم. من اینجا دور از شما هستم و مشغول دعا کردن و امیدوارم همه چیز به شرایط نرمال برگردد. پدرم اینجا کنار من است و همه مراقبت‌های لازم را از من به عمل می‌آورد.»

ستاره سابق بارسلونا در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت ACL خود است که سال گذشته تنها یک ماه پس از اولین بازی خود برای تیم الهلال در لیگ برتر عربستان تجربه کرد. این ستاره در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ اروپا را ترک کرد تا فصل جدیدی از زندگی خود را در خاورمیانه آغاز کند، با این حال موفق شد تنها در پنج بازی برای الهلال ظاهر شود.

بعید است که بهترین گلزن تاریخ برزیل در تیم ملی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ حضور داشته باشد. انتظار می‌رود این مهاجم در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به میادین بازگردد.

 

نیمار کمک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها