کد خبر: 658761
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۱:۲۵:۰۰
| |

درخواست عجیب یزدانی از کادر فنی

حسن یزدانی آزادکار کشورمان در صورت عملکرد خوب در تورنمنت بین‌المللی مجارستان راهی المپیک پاریس خواهد شد.

درخواست عجیب یزدانی از کادر فنی
کد خبر: 658761
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۱:۲۵:۰۰

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک بعد از بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد تا چند ماه از میادین به دور باشد. این جراحی باعث شد تا صحبت‌های زیادی مطرح شود مبنی بر اینکه وی در فاصله کوتاه مانده به المپیک نمی‌تواند به آمادگی لازم برسد.پیش‌بینی پزشکان برای بازگشت یزدانی به روی تشک اردیبهشت ماه بود که این اتفاق افتاد و وی با انتشار ویدئویی بخشی از تمرینات خود را به نمایش گذاشت. اگرچه وی به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شد اما قرار شد یزدانی از اردوی بعدی به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

به گزارش فارس، حسن یزدانی روز شنبه جلسه‌ای چند ساعته با کادر فنی تیم ملی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشت که در آنجا درخواست عجیبی را مطرح کرد. وی از کادر فنی خواست تا بدون اعزام به تورنمنت بین‌المللی مستقیم در المپیک پاریس شرکت کند اما کادر فنی که هدفی جز بالا رفتن پرچم کشورمان در المپیک ندارد این ریسک را نپذیرفت و در نهایت شرط جدیدی برای این قهرمان جهان گذاشته شد.

یزدانی در تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان روی تشک خواهد رفت و در صورتی که کادر فنی تشخیص دهد وی از نظر آمادگی جسمانی و سلامتی کتف در شرایط خوبی قرار دارد ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک خواهد شد در غیر اینصورت کادر فنی تصمیم دیگری خواهد گرفت.

این تورنمنت در فاصله ۵۰ روز مانده به المپیک برگزار می‌شود و یزدانی در صورتی که عملکرد خوبی داشته باشد حتما شانس مدال طلا در المپیک خواهد بود. باید دید آیا پادشاه می‌تواند از مسیر مجارستان به فرانسه و پاریس برسد یا این تورنمنت پایانی بر رویای حضور دوباره در المپیک خواهد بود؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها